aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Noen i Trondheim som har fått godtepose? Har Delta og ligger så vidt UNDER avtalt hastighet foreløbig... Jeg downer med 4mbit nå ihvertfall.. (ja jeg bor i trondheim) Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvor på broadpark.no står meldingen? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvor på broadpark.no står meldingen? Ehh forsiden? Trokke man kommer inn på den "riktige" broadpark-sidan pga man må være ngt kunde for å bruke den.. Har du NGT ADSL ? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Satt på jobb og sjekka broadpark.no, VNC'a meg hjem og da fant jeg det:) Glimrende. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg synes dette er tåpelig egentlig.... Eneste NGT beviser her er at dem har mulighet til å tilby Norge bedre linje til en billigere penge... Men som jeg visste er dette kartell virksomhet, og dere som ikke sitter på uninett som meg vil måtte leve med en shitty linje i år fremover.... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Fortsatt ingen i Oslo som har fått gave?? Hakke fått ennå jeg heller.....jeg som er fri i hele helga Lenke til kommentar
MikanII Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hva var den kommandoen i telnet for å se hastigheten på routeren? Har en sånn cisco sak...? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Blargh! Kjiipt for oss som har Echo til vanlig, da Ingen helgegoodies til oss Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Klokken 07:58:04 i dag tidlig skjedde det store. Nå ble det 4 mbit på meg og Går en nerdehelg av dimensjoner i vente. Høhøhøh. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 http://home.no.net/doffey/speed.jpg <-- VIL HA NGT THIS VERY MOMENT! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hva var den kommandoen i telnet for å se hastigheten på routeren? Har en sånn cisco sak...? show in wan0 Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg synes dette er tåpelig egentlig.... Eneste NGT beviser her er at dem har mulighet til å tilby Norge bedre linje til en billigere penge... Men som jeg visste er dette kartell virksomhet, og dere som ikke sitter på uninett som meg vil måtte leve med en shitty linje i år fremover.... stemmer... men det spørs om ikke ngt bruker helgen til å "teste" linjene da, for å lage nye/bedre tilbud til befolkningen. for å sjekke om det er marked for så raske linjer osv..? men så lenge telenor sitter i den posisjonen de gjør så får vi ikke bedre/billigere linjer, uansett om et firma har egene linjer eller ikke.... telehor driver MYE lobby virksomhet for å "holde tingene på plass" sitter her med en treig telehor linje, kan ikke få ngt her, hadde jeg kunnet det hadde jeg hatt det for LENGE siden... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Vi har også fått gave :smile: Fra Netopia-routerens Quick View: ATM ADSL WAN: 00-00-c5-92-7d-06 0.0.0.0 Up: 4000/864 Kbps Lenke til kommentar
johna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Brodern i Oslo nevnte dette for meg idag ja.. Han hadde nedlasting på over 400K. Er det ikke noe galt med div utstyr som skal dempe farten da?... Gøy med noen dager sånn læll sikkert... Har 56k modem slev nå,,, flytta til en plass sentralt i Trondheim der TeleH.. ikke har fiksa adsl på sentralen. Forbasket må vente til Juli Lenke til kommentar
MikanII Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hehe,noen flere som har fått denne popupen,jeg fikk den ironisk nok under itavisen.no sin speedometer test. " telenor adsl,alt annet kan virke lii treigt.. " LOL Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Argh... Jeg har SHDSL og får selvfølgelig ingenting Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hehe,noen flere som har fått denne popupen,jeg fikk den ironisk nok under itavisen.no sin speedometer test. " telenor adsl,alt annet kan virke lii treigt.. " LOL Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hva er det folk har fått rundt omkring egentlig? Hos meg står det "bare" 4000/768 i routern (Line capacity: 6376/864). Trodde det var snakk om full fres jeg. :-? Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hva står det i routerene deres i quick view? Hos meg står det at jeg har en fart på 4000/864. Mange snakker om opptil 8mbit her... Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Her går det unna gunnar /Porsgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå