Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette er tåpelig egentlig.... Eneste NGT beviser her er at dem har mulighet til å tilby Norge bedre linje til en billigere penge...

Men som jeg visste er dette kartell virksomhet, og dere som ikke sitter på uninett som meg vil måtte leve med en shitty linje i år fremover.... :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeg synes dette er tåpelig egentlig.... Eneste NGT beviser her er at dem har mulighet til å tilby Norge bedre linje til en billigere penge...

Men som jeg visste er dette kartell virksomhet, og dere som ikke sitter på uninett som meg vil måtte leve med en shitty linje i år fremover....  :grumpy:

stemmer... men det spørs om ikke ngt bruker helgen til å "teste" linjene da, for å lage nye/bedre tilbud til befolkningen. for å sjekke om det er marked for så raske linjer osv..?

men så lenge telenor sitter i den posisjonen de gjør så får vi ikke bedre/billigere linjer, uansett om et firma har egene linjer eller ikke....

telehor driver MYE lobby virksomhet for å "holde tingene på plass"

sitter her med en treig telehor linje, kan ikke få ngt her, hadde jeg kunnet det hadde jeg hatt det for LENGE siden... :(

Lenke til kommentar

Brodern i Oslo nevnte dette for meg idag ja.. Han hadde nedlasting på over 400K.

Er det ikke noe galt med div utstyr som skal dempe farten da?...

Gøy med noen dager sånn læll sikkert...

Har 56k modem slev nå,,, flytta til en plass sentralt i Trondheim der TeleH.. ikke har fiksa adsl på sentralen. :evil:

Forbasket må vente til Juli :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...