SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 OMG dude bmp? Anyways når skulle dette tre i gang for alle? Skjekker telnet hver 10 min :x Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dere skulle vel hatt det nå... skal bare være i helga.. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ÅÅÅnei! fra 704k til 6300k... *LITT* forskjell JA!! Hadde du tatt med den smilien på slutten hadde det kasnkje vært lettere å se at det var ment som godhjertet 'mobbing' av de med Bravo-linje... Ikke ta alt bokstavlig, da blir det for dumt, det er jeg enig med.. F. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 har reseta modemet og rebota uten noe forskjell Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 skulle akkurat til å gjøre det omg dette er tortur. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 har reseta modemet og rebota uten noe forskjell Trorke du må det, jeg gjorde ingenting.. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ja men seriøst jeg blir rivruskende GAL :[=] Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Fri fart i helgen!Vi gir alle våre ADSL-kunder fri fart hele helgen. Du kan fråtse i bredbåndskrevende innhold hele helgen og virkelig få bredbåndssmilet. Benytt anledningen til å se filmer fra SF Anytime i høy streaming eller teste ut musikkvideoene fra Music Brigade. Den faktiske hastigheten vil avhenge av linjekvaliteten og de fleste vil nok merke en betydelig forskjell. Er du nysgjerrig på hvilken hastighet du oppnår kan du forsøke speedometeret på it-avisen. Hastigheten settes tilbake søndag ved midnatt. NextGenTel ønsker deg en god bred helg! Har ikke fått mer fart jeg, men det er da ikke helg ennå heller, *håper* Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 helg er vel egentlig fra lørdag til søndag Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 helg er vel egentlig fra lørdag til søndag Det slutter midnatt søndag... Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Helg er fra 1500 fredag ettermiddag til 0000 søndag. Eller mandag da. *vente, vente* Jeg har løpt 120 runder rundt huset, reboota routeren 42 ganger og sjekka telnet 24267 ganger i kveld i håp om å se forandring. Hehe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Huff ja nå har eg vært og fragget folk i SOF2 fikk litt frustrasjon ut der men forsatt ikke noe uber hastighet. Har ikke røy heller Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Min hastighet i dag: http://www.home.no/gef/8Mbit.bmp THX Gef for lån av hjemme side .bmp? LOL! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 HAHAHA, dere er noen gærninger hele gjengen!!! Menneh.. fint at NGT gjør sånnt noe! Det hjelper på kundeoppslutningen! DrE Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Min hastighet i dag: http://www.home.no/gef/8Mbit.bmp THX Gef for lån av hjemme side .bmp? LOL! Vett... GUDD!! Laster ned på 750kb/s!! Lenke til kommentar
Lego Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 OIOIOIOIOI .....dette er knall vettu Laster ned med 700KB/s med Bravo linje ......Stavanger Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Noen i Trondheim som har fått godtepose? Har Delta og ligger så vidt UNDER avtalt hastighet foreløbig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå