Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Fri fart i helgen!

Vi gir alle våre ADSL-kunder fri fart hele helgen. Du kan fråtse i bredbåndskrevende innhold hele helgen og virkelig få bredbåndssmilet.  

fra www.broadpark.no ;]

Å fy fan som jeg gleder meg! :D

Håper ikke alle får greie på det her jeg bor...vi er temmelig mange tilknyttet samme sentral.

Flott markedsføringstriks dette her...sikkert noen som får mersmak på kjapp linje. Og greit for dem selv at de får testa om linjenettet holder når alle har denne hastigheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg gjorde ikke noe...bare merket at ting begynnte å gå på 600KB/s og oppover :D så sjekka jeg på telnet og der stod det 8Mbit inn og 800K ut! jeg flippa helt totalt og ringte alle vennene mine og fortalte dem om dette, de ble helt i hundre de også. Noen av dem har også fått raskere linje de også...

Lenke til kommentar
KA I POKKER!!!  :evil:  :evil:  :evil: Har samme dritt linjen (738) og bor I BERGEN men ikke noe rask linje til meg? WHY?  :evil: Å i helsiken nå er eg forbanna! Arggh drepe drepe drepe...... :evil:

HAHAHAHAHAAAAA :lol::woot:

Har vanligvis 700kbps

Sangen din gikk ned på: 0.5 sek :D

Synd for deg :cry:

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
:yes:  Da er vi to - *vente* *vente*  :lol:
Hehe vi er nok mange ikke får sove inatt. :lol:

Føles ikke helt rett å ringe å KLAGE om at jeg ikke har fått den hastigheten enda  :lol: pokker altså, jeg vil også ha nå :p
Tenkte på det isted men eg får bare vente og holde kjeft. Hurra for NGT anyways! :woot:
Lenke til kommentar

Flaks skal man ha.. fikk nettopp en 120GB hd i posten. :D Eller så har jeg ikke overlevd denne helga da alle diskene mine er fulle

Har ikke fått høyere hastighet enda, men det skal ikke begynne før i morra så jeg tar det litt med ro

--

Morten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...