KAS Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Fri fart i helgen!Vi gir alle våre ADSL-kunder fri fart hele helgen. Du kan fråtse i bredbåndskrevende innhold hele helgen og virkelig få bredbåndssmilet. fra www.broadpark.no ;] Å fy fan som jeg gleder meg! Håper ikke alle får greie på det her jeg bor...vi er temmelig mange tilknyttet samme sentral. Flott markedsføringstriks dette her...sikkert noen som får mersmak på kjapp linje. Og greit for dem selv at de får testa om linjenettet holder når alle har denne hastigheten. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har 8094K inn og 864K ut...har da BRAVO linjen har ikke testet på itavisen enda men det går fooort å d/l!!! har alerede klart å laste ned 7GB på ca.2 timer eller.no Takk NGT! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 *Ler RÅTT av alle med Telenor, Tiscali og bluecom* Nærmeste Telenor ville ha kommet dette hadde vell vært: FRI NEDLASTINGS-HELG! (woho ) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 *Ler RÅTT av alle med Telenor, Tiscali og bluecom* Nærmeste Telenor ville ha kommet dette hadde vell vært: FRI NEDLASTINGS-HELG! (woho ) den var bra Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 *Ler RÅTT av alle med Telenor, Tiscali og bluecom* Nærmeste Telenor ville ha kommet dette hadde vell vært: FRI NEDLASTINGS-HELG! (woho ) den var bra Takker og bukker Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Høres phett ut, men jeg har fremdeles vanlig hastighet. Må noe gjøres for å oppnå ny hastighet eller kommer den automatisk ?? Tenker på om man må restarte modemet el.no.. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg gjorde ikke noe...bare merket at ting begynnte å gå på 600KB/s og oppover så sjekka jeg på telnet og der stod det 8Mbit inn og 800K ut! jeg flippa helt totalt og ringte alle vennene mine og fortalte dem om dette, de ble helt i hundre de også. Noen av dem har også fått raskere linje de også... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 KA I POKKER!!! Har samme dritt linjen (738) og bor I BERGEN men ikke noe rask linje til meg? WHY? Å i helsiken nå er eg forbanna! Arggh drepe drepe drepe...... HAHAHAHAHAAAAA Har vanligvis 700kbps Sangen din gikk ned på: 0.5 sek Synd for deg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Arggh! Forsatt samme hastighet. Kommer ikke til å få ro før eg har uber hastighet. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Føles ikke helt rett å ringe å KLAGE om at jeg ikke har fått den hastigheten enda pokker altså, jeg vil også ha nå Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Arggh! Forsatt samme hastighet. Kommer ikke til å få ro før eg har uber hastighet. Da er vi to - *vente* *vente* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Da er vi to - *vente* *vente* Hehe vi er nok mange ikke får sove inatt. Føles ikke helt rett å ringe å KLAGE om at jeg ikke har fått den hastigheten enda pokker altså, jeg vil også ha nå Tenkte på det isted men eg får bare vente og holde kjeft. Hurra for NGT anyways! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Da er vi to - *vente* *vente* Hehe vi er nok mange ikke får sove inatt. blant annet meg jeg døgner tror jeg... Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Arggh! Forsatt samme hastighet. Kommer ikke til å få ro før eg har uber hastighet. Da er vi to - *vente* *vente* Tre.. Får jeg den hastigheten kommer jeg troligvis ikke til å få sove hele helga er jeg redd.. Lenke til kommentar
OofMan Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Artig dette her. Laster ned med over 630KB/s Bare se her Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 *Venter og venter* Tror likevel ikke jeg kommer til å merke så voldsom forskjell fra en vanlig delta-linje, går no fort det òg... Men for de med Bravo vil det være enorm forskjell :smile: F. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Men for de med Bravo vil det være enorm forskjell ÅÅÅnei! fra 704k til 6300k... *LITT* forskjell JA!! Lenke til kommentar
Bullseye88 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Flaks skal man ha.. fikk nettopp en 120GB hd i posten. Eller så har jeg ikke overlevd denne helga da alle diskene mine er fulle Har ikke fått høyere hastighet enda, men det skal ikke begynne før i morra så jeg tar det litt med ro -- Morten Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Min hastighet i dag: http://www.home.no/gef/8Mbit.bmp THX Gef for lån av hjemme side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå