Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svinger dette. Tok pakka og ligger jevnt rundt 3300 -3400 kb/s.

Skikkelig nedtur i dag da jeg ble satt ned til 1100 for noen timer. Vet ikke hvorfor de måtte gjøre det slik, men ble tilbakestillt og reaktivert senere. 2 ganger 1 time med klassisk musikk for å få bekreftet at farta skulle komme tilbake.

Blir nok traumatisk å trappe ned etter 3,5 mnd med vind i håret.

Lenke til kommentar

En kompiss av meg som jeg snakket med i dag hadde 9Mbit linje fra NGT i helgen! Men nå har de fleste jeg kjenner fått tilbake den gamle hastigheten, utenom meg da...for jeg har bestillt "bredere smil" pakken :woot:

Lenke til kommentar

Snakket med en som jobber hos NGT og en av grunnene de hadde 4mbit til alle kundene var fordi de skulle skjekke modemene og fordi de har fått mistanke på at noen av modemene har problemer med høy hastighet og noke greier. Var noe slikt anyways. Skal bestille imorgen :woot:

Lenke til kommentar

Brederesmil pakken kunne ikke kommet på ett bedre tidspunkt for meg, når den går ut i august har jeg fått 10Mbit fra Lyse uansett, herlig :D

Går strakt oppover i hastighetskurven min: 56k -> Bluecom 720/128k -> NGT 1024/512k -> NGT 4000/864k -> Lyse 10240/10240k.

Men seriøst. har man Charlie eller Bravo så har man ikke noe å tape på tilbudet, husk at den linjen koster normalt 1500kr mnd med 2års binding. Og her slipper du unna med ca. 200kr mnd utenom det du har fra før

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen man skal bruke feks

web tv2 greia om man har bestilt den 4 mbit linjen til ut august

og de andre tjenestene...

Eller har noen testet det????

Har samme problem. På Musicpark måtte en "kjøpe" tjenesten til kr 0,- det var jo greit. Hos TV2 må en klikke på bestilling uten at prisen er nullet ut, har derfor ikke "tatt sjansen" på å havne i faktureringsarkivet deres. Sendte en mail til TV2 så får en se om de svarer på den.

SF film tror jeg også man "kjøper" for kr 0,- og dermed ikke blir fakturert noe.

Lenke til kommentar

Lyse er litt ustabile for tiden, naboen har fått bestillt bredbånd fra dem og har mottatt modem og tråløs router.. Dette var et bra tilbud og jeg tenkte jeg skulle hoppe på det og få 10mbit, men neida... Dette var ikke mulig da de ikke hadde planlagt å bygge ut her jeg bor mens naboen har fått brosjyre, snakket med folka og itillegg fått modemet!! Når jeg ringer å spør sier de at de ikke bygger ut her. Jeg får vente til slutten av juni og se om naboen min får levert linja.

:shrug:

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen man skal bruke feks

web tv2 greia om man har bestilt den 4 mbit linjen til ut august

og de andre tjenestene...

Eller har noen testet det????

Har samme problem. På Musicpark måtte en "kjøpe" tjenesten til kr 0,- det var jo greit. Hos TV2 må en klikke på bestilling uten at prisen er nullet ut, har derfor ikke "tatt sjansen" på å havne i faktureringsarkivet deres. Sendte en mail til TV2 så får en se om de svarer på den.

SF film tror jeg også man "kjøper" for kr 0,- og dermed ikke blir fakturert noe.

Si ifra her om hva du for som svar

PS!Fikk sånn mail fa nextgentel nå.

der står det hva man skal gjøre!

Lenke til kommentar

Jepp adilr17

Fikk mail fra NxtGt pluss TV2. De beklaget dårlig info, men nå er veiledningen og gratistjenesten oppe og går.

Kanskje ikke det en trenger mest, men får kanskje sett noe fotball live.

Kunne bare ønsket seg høyere stream, TV2 leverer 600kbs, fotball blir litt groggy på fullskjerm da.

Musicpark er ok, endel bra videoer der.

Lenke til kommentar
Jepp adilr17

Fikk mail fra NxtGt pluss TV2. De beklaget dårlig info, men nå er veiledningen og gratistjenesten oppe og går.  

Kanskje ikke det en trenger mest, men får kanskje sett noe fotball live.

Kunne bare ønsket seg høyere stream, TV2 leverer 600kbs, fotball blir litt groggy på fullskjerm da.

Musicpark er ok, endel bra videoer der.

Inkluderte ikke det ikke med at man kunne se fotball kamper direkte på webtv???

Sjekket nå nettoppp, og da sto d at jeg ikke hadde gyldig tilgang og måtte kjøpe, har ellers tilgang til å se alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...