SnowDOG_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Når går FRISTEN ut på det derre tilbudet? På nettsidene står det at tilbudet varer en begrenset periode og at de vil ta det bort uten forvarsel. Så løp og kjøp mao. Ja eg skulle bestille isted men fikk bare opp at det var feil kundenr. Blir nødt til å ringe imorgen og da bør det forsatt ha tilbudet ellers...... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Bestilte nettop Var som sagt i tvil, men så lukket jeg øynene og bare trykket på bestil knappen. Var ikke så skummelt som jeg trodde. Men nå må jeg skaffe 600 før neste regning kommer i posten Kansje noen er interesert i å kjøpe kroppen min?(helst en pen jente) Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 har ca. 200MB ledig av 320GB jeg :o sletter som en idiot og har tenkt til å brenne ut som bare søren! Har fått ned ett par GB til nå ja... Godt å høre noen andre med plassproblemer her. 555GB totalt i kassen og 70(!!)MB ledig, og selvfølgelig tomt for CDer + søndag Går jo så det suser fra Sweden hubbene Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 På nettsidene står det at tilbudet varer en begrenset periode og at de vil ta det bort uten forvarsel. Så løp og kjøp mao. Sikkert bare for å få folk til å bestille uten å tenke seg stort om. Populært kalt impulskjøp. Men på Broadpark.no har det kommet opp en ny arkfane, "Sommertilbud", og det tyder på at det ikke forsvinner med det første, spør du meg. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Nå klarte jeg pokker meg å trykke "bestill nå" knappen selv om jeg egentlig ikke har penger til dette.. Hurra for feriepenger! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Nå klarte jeg pokker meg å trykke "bestill nå" knappen selv om jeg egentlig ikke har penger til dette.. Hurra for feriepenger! Hehe samme her. Faktisk ligger eg i minus da eg skylder folk penger. Jaja finner alltid en løsning. 8) Lenke til kommentar
Photons Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Dævlen putle. Bestilte akkurat selv, et sinnsykt røverkjøp. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Mye morsommt her...bestillte selv med lukket øyne...men det gikk greit, ingenting skjedde med meg etterpå kommer ikke til å bruke linjen i hele juli...men men...så har jeg hele Mai, Juni og August må kjøpe flere harddisker...slo til pga. at dette er ganske billigt. Hvis man skulle hatt samme hastigheten å bestillt denne linjen uten dette tilbudet...er jo prisen på 1799Kr pr. måned(for binding i ett år)! jeg tenkte...det er verdt det uansett om Juli forsvinner ! Forresten nå er klokken 02:02...noen som har fått tregere linje? en kompiss av meg har ikke det enda... Oi! daven! "low disk space"! damn...må slette noe... Har jo ikke fler brenne cd'er...må kjøpe i dag... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 De har endå ikke fjernet hastigheten. regner med at de gjør det snart siden de fleste er på jobb nå Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hadde man bare hatt tilgang til adsl.... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Var ut hastigheten også blitt økt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Var ut hastigheten også blitt økt?yup min lå på 864kbps ut dvs rundt 100KB/sec. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Very nice! Bare synd jeg var på hyttetur hele helgen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Very nice! Bare synd jeg var på hyttetur hele helgen... Ja du gikk glipp av noe i noen dager. MEN... http://www.broadpark.no/brederesmil/breder...smilisommer.asp Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Nja, er nok ikke så avhengig.. Fint med god linje, men når jeg tenker meg om, klarer jeg meg fint med den jeg har.. Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 om dere leste nyheter, ville du se ngt satte opp ALLE linjene sine til 4mbit i helga ^^ hvis dere tester nå, tenker jeg dere har mindre, desverre. http://www.telenytt.no/nyheter/broadband/a...b?articleID=550 Håper dere utnytta det, og fikk ned masse deilig warez ^^ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hvis dere tester nå, tenker jeg dere har mindre, desverre. Håper dere utnytta det, og fikk ned masse deilig warez ^^Hehe laster i 440KB/sec enda. Håper de ikke kutter ut før om 2 timer for da er eg fornøyd. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Noen andre enn meg som fortsatt har linja? Lenke til kommentar
Photons Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Noen andre enn meg som fortsatt har linja? Ja, for jeg har bestilt tilbudet. Kanskje de har problemer med å 'nedgradere' alle linjene igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå