Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når går FRISTEN ut på det derre tilbudet?

På nettsidene står det at tilbudet varer en begrenset periode og at de vil ta det bort uten forvarsel. Så løp og kjøp mao.

Ja eg skulle bestille isted men fikk bare opp at det var feil kundenr. Blir nødt til å ringe imorgen og da bør det forsatt ha tilbudet ellers...... :evil:
Lenke til kommentar

Bestilte nettop :D

Var som sagt i tvil, men så lukket jeg øynene og bare trykket på bestil knappen. Var ikke så skummelt som jeg trodde.

Men nå må jeg skaffe 600 før neste regning kommer i posten :roll:

Kansje noen er interesert i å kjøpe kroppen min?(helst en pen jente)

Lenke til kommentar
har ca. 200MB ledig av 320GB jeg :o sletter som en idiot og har tenkt til å brenne ut som bare søren! Har fått ned ett par GB til nå ja... ;)

Godt å høre noen andre med plassproblemer her. 555GB totalt i kassen og 70(!!)MB ledig, og selvfølgelig tomt for CDer + søndag :grumpy:

Går jo så det suser fra Sweden hubbene

Lenke til kommentar
På nettsidene står det at tilbudet varer en begrenset periode og at de vil ta det bort uten forvarsel. Så løp og kjøp mao.

Sikkert bare for å få folk til å bestille uten å tenke seg stort om. Populært kalt impulskjøp. :)

Men på Broadpark.no har det kommet opp en ny arkfane, "Sommertilbud", og det tyder på at det ikke forsvinner med det første, spør du meg.

Lenke til kommentar

:lol: Mye morsommt her...bestillte selv med lukket øyne...men det gikk greit, ingenting skjedde med meg etterpå ;) kommer ikke til å bruke linjen i hele juli...men men...så har jeg hele Mai, Juni og August :D må kjøpe flere harddisker...slo til pga. at dette er ganske billigt. Hvis man skulle hatt samme hastigheten å bestillt denne linjen uten dette tilbudet...er jo prisen på 1799Kr pr. måned(for binding i ett år)! jeg tenkte...det er verdt det uansett om Juli forsvinner :yes: !

Forresten nå er klokken 02:02...noen som har fått tregere linje? en kompiss av meg har ikke det enda... :roll:

Oi! daven! "low disk space"! damn...må slette noe...;)

Har jo ikke fler brenne cd'er...må kjøpe i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...