Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Er nå i litt ekstase.

Merket at surfing gikk så raskt i dag, så jeg testet hastigheten på itavisen. Den pleier å være 735 dønn, og i dag var den på .......4048 kbit/s.!!! Før stod modemet mitt på maks 865 eller ett eller annet, leter nå febrilsk etter passordet så jeg kan gå inn å sjekke hva den nå står på.

testet IT avisen 3 gagner, alle samme resultat. Tokk screenshot av den siste, men har ingen serser å legge det ut på. En lastet forresten fra meg på 80 kb/s, før var maks 39. håper dette varer evig, men kansje ikke så bra rett før matte tentamen,

P.S ikke sladr.

Edit: Kom nå inn i modemet, den står på 7616/864

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh så det er ikke bare meg altså?

Og de vet om det?*skuff*

Så da kommer de vel til å sette den ned raskt da. *J3vlig skuff*

En ting du ikke må gjøre er å kontakte NGT!

De har nok endret på feil linje/abonnent ja, bare nyt den så lenge du har den...

Hehe ingen problem. No way om jeg skal kontakte de, og å nyte linjnen blir nokk ikke et problem.

Noen som vet hvor lenge denne jubeleums presangen varer?

Uansett er det en god ide, jeg får veldig lyst på echo abonemang nå. Det viste jeg i og for seg hele tiden at jeg hadde lyst på, men nå vet jeg det endå mer.

Lenke til kommentar

Bor i Bergen og har fått erfart denne gaven :D. Har normalt 2 mbit, plutselig var det 4. En kompis av meg har fått fra bravo til 4 mbit. Mens en annen kompis har det samme, og en har fått like høy fart som et 56k-modem :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...