EB_Veyron Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har en kul i ansiktet som er som en kvise,men den er hverken rød eller hoven. Den er større enn vanlige kviser og det hjelper ikke å klemme på den da det er "vanlig" hud over den. Hva skal jeg gjøre? Er dette noe man kan gå til dr. for å få fjernet? Har hatt den i over en uke uten forandring. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Stikk hull på den. Men forsiktig. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Er litt skeptisk til det fordi det kan føre til stygge arr dersom det ikke funker optimalt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Litt kjipt med sånne. Min erfaring er at de forsvinner etter veldig lang tid, men dette kan og bare være en tilfeldighet fra min side. Uansett er det kjipt, siden du kan få arr uansett om du stikker hull på den eller ikke. Har du prøvt å gå til doktor for å få kremen "skinoren"? Den hjelper ganske bra her, og det skal litt mer til for at slike store ting oppstår! Lykke til! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Høres ut som en vorte... de jeg vet som har det, har hatt sine dødslenge... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 @Arne: Takker, jeg har hatt en lignende før som jeg tror har kommet tilbake, fordi det er på samme plassen. Skal prøve å få tak i den kremen, men er ikke i nærheten av fastlegen nå så det blir litt vanskelig før etter sommeren. Det er ikke en vorte, jeg vet hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 De i ansiktet ser ikke ut som de på hendene, eller de på føttene..de er bare helt glatte, og kan minne om "underjordiske" kviser, bare at det ikke er det.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvordan vet du at det er vorter? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Som barn var det temmelig naturlig for meg å spørre om ting jeg lurer på, i tillegg til at en av mine beste venninner har en. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Tviler allikevel på at det er en vorte da de ikke har for vane å bli borte også dukke opp igjen etter en tid. Har variert litt i størrelse de siste par dagene også. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Normalt skal jo vorter forsvinne etter to år, så de kan jo ikke ha hatt de dødslenge! De kommer av virus som forårsaker infeksjoner i slimhinner eller i huden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå