tormi Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei folkens! Skal til USA om et par dager og lurer på å kjøpe en Wii der som supplement til Xbox'en min, men er litt usikker. Vil den virke med min Norske Panasonic 42 tommers plasma kjøpt for 2 somre siden? Og hvordan er det med spill, må jeg da ha amerikanske spill for å kjøre dem? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Virke? Ja Regions restriktert? Ja......................... Dog du kan gjøre Gamecube biten av den sonefri Lenke til kommentar
tormi Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Dog du kan gjøre Gamecube biten av den sonefri Hmmm og det betyr??? Men ka er egentlig vitsen med Wii når Xbox'en får sitt nye system til sommeren? Er akkurat den funksjonaliteten jeg er ute etter egentlig. At man kan spille med "kroppen". Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Oh, så spørsmålet er om du vil gjøre deg selv avhengiv av import av Wii spill eller om du vil ha muligheten til å kjøpe her i Norge. På sitt vis Lenke til kommentar
tormi Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Oh, så spørsmålet er om du vil gjøre deg selv avhengiv av import av Wii spill eller om du vil ha muligheten til å kjøpe her i Norge. På sitt vis Ble ikke kjoep i USA gitt Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er ikke noe problem å spille spill fra alle regioner med diverse tillegg. I min har jeg modchip for å slippe å gå gjennom diverse homebrew. Har dog en PAL Wii, men det funker på alle regioner Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Husk at regions sonene er kunstige, de er ikke faktiske fysiske problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå