Gå til innhold

Er dette et bra tilbud fra komplett.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så kan du fylle på med disse to, og selge skjermkortet som stod i den fra før:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478330

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=481468

Du får ikke noe mer enn et par hundringser for det 9500gt kortet, men da blir det ca. 6000 totalt...

Er litt usikker på om det funker med den demoPC'en. Strømforsyningen er ikke blant de kraftigste, og skjermkortet drar en del. Guru3d sier The GeForce GTX 260 needs to be be fed from connected two 6-pin power supply connectors. Your power supply should rate a minimum of 500-550 Watts really.

Endret av sgc
Lenke til kommentar

Det er noe jeg ikke skjønner Svolp,skal du ha en til pc,eller er det denne konge pc'en som jeg fant i en av dine tidligere tråder som du mener er for dårlig?

P5E takler jo en Core 2 Extreme QX9770(revC1,3.2GHz,1600FSB,L2:2X6MB),og alt av de nyeste og kraftigste skjermkort.Så hvis du bruker pengene på ny cpu,gpu og ram,blir dette en kraftig spill pc,jeg ville startet med et nytt skjermkort(gpu),kanskje du blir fornøyd med bare det.

Klippet ut fra din tidligere tråd:

Skjerm: 22" Skjerm fra Samsung

Lydkort: Asus Xonar D2/PM, 7.1 channel

Hovedkort: Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX,

Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Minne: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5

Harddisk: 3x Seagate 320GB S-ATA II NCQ 7200RPM

Skjermkort: EVGA GeForce 8800GTS KO ACS3 320MB GDDR3

HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, 320bit

Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket775

4MB, BOXED m/vifte

CPU Vifte: Zalman CNPS9700 NT Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 775/754/939/940/AM2

Strømforsyning: OCZ GameXStream strømforsyning 600W

Kabinett: Lian Li PC 767 kabinett

Lenke til kommentar
Det er noe jeg ikke skjønner Svolp,skal du ha en til pc,eller er det denne konge pc'en som jeg fant i en av dine tidligere tråder som du mener er for dårlig?

P5E takler jo en Core 2 Extreme QX9770(revC1,3.2GHz,1600FSB,L2:2X6MB),og alt av de nyeste og kraftigste skjermkort.Så hvis du bruker pengene på ny cpu,gpu og ram,blir dette en kraftig spill pc,jeg ville startet med et nytt skjermkort(gpu),kanskje du blir fornøyd med bare det.

Klippet ut fra din tidligere tråd:

Skjerm: 22" Skjerm fra Samsung

Lydkort: Asus Xonar D2/PM, 7.1 channel

Hovedkort: Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX,

Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Minne: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5

Harddisk: 3x Seagate 320GB S-ATA II NCQ 7200RPM

Skjermkort: EVGA GeForce 8800GTS KO ACS3 320MB GDDR3

HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, 320bit

Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket775

4MB, BOXED m/vifte

CPU Vifte: Zalman CNPS9700 NT Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 775/754/939/940/AM2

Strømforsyning: OCZ GameXStream strømforsyning 600W

Kabinett: Lian Li PC 767 kabinett

Hallo..

hehe, den PC`n jeg ramset opp er den pc`n jeg har nå som ikke fungerer, har bestilt nytt minne nå etter at mine symptomer var ganske like de andre med samme ram men jeg har sett litt på andre pc`er også fordi jeg begynner og gå skikkelig lei av og finne ut hva som er feil, hvis det ikke fungerer hos meg når jeg får prøvd den nye rammen kaster jeg denna til H**** og kjøper en ny, derfor spurte jeg..

Har lite greie på pc og jeg sliter med og finne ut hva som er galt da mine kunnskaper er minimale :)

mvh Kenneth

Lenke til kommentar

Hei.

Hvis det du sliter med er en pc som ikke funker som den skal, hvorfor ikke be noen hjelpe deg med finne feilen og fikse den, og eeventulet foreslå oppgraderinger?

Er jo liksom litt unødvendig spandere masse penger som ikke er nødvendig heller.

:-)

Jeg aner ikke hvor du bor, men det skal godt gjøres om ikke en eller annen er nær nok til hjelpe deg. Befinner du deg på sentrale østland er det bare maile.

Lykke til, håper det ordner seg

Lenke til kommentar
Hei.

Hvis det du sliter med er en pc som ikke funker som den skal, hvorfor ikke be noen hjelpe deg med finne feilen og fikse den, og eeventulet foreslå oppgraderinger?

Er jo liksom litt unødvendig spandere masse penger som ikke er nødvendig heller.

Jeg aner ikke hvor du bor, men det skal godt gjøres om ikke en eller annen er nær nok til hjelpe deg. Befinner du deg på sentrale østland er det bare maile.

Lykke til, håper det ordner seg

Heihei, har nå tenkt på det men problemet mitt er i jobb/vennektretsen er det ikke en kjeft som har greie på pc..

derfor jeg må slite selv, hehe..

har nå sett ett telefon nr i avisen i ny og ne men veit ikke hvor seriøst det er at noen som legger ut annonse i avisen kommer hjem og fikser det for meg og hva det vil koste liksom.. gidder ikke svi av et par tusen kroner på en pc jeg betalte 4000 for snaut år siden :)

mvh Kenneth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...