-kga- Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Er et sted som blokker dl av torrent filer. når du har fila så kan du bruke en klient for å laste ned, men man får ikke lastet ned .torrent fila. man kan sørfe torrent sider, men ikke dl torrent filene. jeg prøvde og laste ned ved å bruke hidemyass.com, men det fungerte ikke. noen annen måte og få lastet ned filenne på? eller må jeg laste ned fila fra en annen plass for så og laste det fila he nviser til når jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei, hva er det som sperrer den nedlastingen? Hørtes ut som et slitsomt problem, mange private trackere tilbyr nedlasing av .torrent-fila som .txt, for så å rename den. Det er åpenbart ikke et alternativ her. Prøv denne, bare skriv inn navnet på torrent-siten lengere ned på siden Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg klarte det i går. Om jeg husker korekt så brukte jeg proxy og lastet ned txt fila isteden for torrent. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 jeg prøvde og laste ned ved å bruke hidemyass.com Spørsmål, det ER klienten din du bruke hidemyass for ja? Eller er det nettlesern? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 jeg prøvde og laste ned ved å bruke hidemyass.com Spørsmål, det ER klienten din du bruke hidemyass for ja? Eller er det nettlesern? Netleseren. å laste ned etter jeg har torrent fila er greit, kunn å bruke encrypted transmision. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå