elgitar666 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei, kanskje er eg på ville veier, men selger de egentlig snus i amerika?? er det bare noen sjeldne butikker som har det eller er det i dagligvare butikker? Jeg skal nemmelig reise til amerika i sommer og være der i 1 hel måned Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Snus er vel et veldig Nordisk fenomen, men du finner nok tyggetobakk borte i sambandsstatene. ikke det samme men om du er nikotin-narkis så er det vel en løsning. Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Snus er vel et veldig Nordisk fenomen, men du finner nok tyggetobakk borte i sambandsstatene.ikke det samme men om du er nikotin-narkis så er det vel en løsning. tyggetobakk smaker fittesaft Lenke til kommentar
Sigwarth Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kjøp en rull på taxfree før du drar! Lenke til kommentar
nls Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 du trenger postnummeret til der du skal være gå på generalsnus.no , velg region nord amerika og tast in postnummer, voila kommer de nærmeste tobakk butikkene som fører general opp Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Kjøp en rull på taxfree før du drar! probleme er at jeg er under 18:( Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da får du vel ikke kjøpt noe der borte heller, vel? Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Da får du vel ikke kjøpt noe der borte heller, vel? jo fikk kjøpt i sverrige og holland Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Etter det jeg vet er grensa 16 år i Nederland, og i Sverige må du bare ha vært heldig. Det betyr ikke at du kommer til å være heldig i USA. Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Etter det jeg vet er grensa 16 år i Nederland, og i Sverige må du bare ha vært heldig. Det betyr ikke at du kommer til å være heldig i USA. ' hehe, det er sant, men får no håpe at en eller annen idiot lar meg kjøpe hehe Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Er vel helst du som er idioten, som absolutt skal kjøpe Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Er vel helst du som er idioten, som absolutt skal kjøpe har aldri sagdt at jeg absolut skal kjøpe bare lurte på om de slogte det der.. fetteren min kjøper det til meg Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 du trenger postnummeret til der du skal være gå på generalsnus.no , velg region nord amerika og tast in postnummer, voila kommer de nærmeste tobakk butikkene som fører general opp hei, jeg skal egentlig reise overalt derfor bor jeg kun på hotel eller i bobil Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Joda det finnes snus over dammen også. SCOAL er et merke som lager snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå