Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en bra date

Gjest Guest_bare meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_bare meg_*

Hei.

Jeg flyttet til Oslo for en stund siden og har truffet en jente her som jeg vil lage en bra/spesiell date til.

Vi har vert litt sammen men det har blidd mest slik at vi har laget noe mat eller sedd en film hos meg, men nå vil jeg lage en kul/spesiell date med henne.

Gjerne bruke en lørdag fra tidlig på dagen/ettermuddagen hvor vi starter med en kaffe eller noe lett å spise før vi finner på noe kult å gjøre sammen. Og så avslutte med en god middag med litt vin og en desert og kanskje en pils på en pub til slutt.

Noen som har noen bra forslag til hva jeg kan finne??

Noe kult vi kan gjøre sammen?? bra spiseplass?? osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bor i Oslo. Ta hun med deg til en gressplen og bare snakk med hun. Selv tok jeg den tidligere dama til plenen utafor rådhuset. Hun sa i etterkant at der og da var hun helt solgt.

Anbefales altså...

Hvis du vil gjøre det litt spesielt er jo ting som jordbær osv en sikker vinner. Tenker ofte at det enkle ofte er det beste, og tror kanskje hun vil sette veldig pris på noe så enkelt også uten at jeg kjenner jenta de.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bare meg_*
Bowling, Go-cart, Shopping, Kino.

Dette har er vel ikke så alvorlig at du trenger å skrive det som gjest. Kommer nok til å bli stengt fort denne pga av det ikke er alvorlig nok.

Er ikke aktiv bruker på forumet så orket ikke lage meg profil før jeg skrev innlegget.

Hvorfor skulle tråden bli stengt? Spurte bare etter tips til en bra plass å ta med en dame.. kan ikke se hvorfor det må være så alvorlige greier for at man skal kunne få legge ut en post. må jo gå å diskutere ting som ikke er alt for alvorlig også.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...