Hayer Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei! Må ta litt annet for å få folk flest til å skjønne hva jeg mener(Suger til å forklare), men here we go. Fyr opp regedit og naviger til "HKET_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control/Network/" På en av de undere keyene der ligger alle "nettverkstilkoblingene" dine. Mine ligger under "HKET_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control/Network/{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}/" Under der igjen ligger det et par keys, med noe som ser ut tilfelding navn. Nå har det seg slik at jeg har et program som skal opprette en nettverkstilkobling, å lurer derfor på, er dette mønstret bare tilfeldig? Ser at det bare er 0-f og { + } som er tiltatt, men ellers så ser den helt tilfeldig ut for meg. Håper noen skjønte hva jeg spurte etter. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 {4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} Om du referer til denne nummersekvensen her er dette en GUID (Globally Unique IDentifier.) http://en.wikipedia.org/wiki/Globally_Unique_Identifier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå