Kirkeby Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg har et kabinett i børstet alluminium. Så tenkte jeg at det hadde vert kult å lakkert det. Men dette er jo en litt risikabel sak. Så jeg lurer på et par ting: 1. Er det mulig å få et fint resultat ved å lakkere børstet metall? 2. Kan jeg gjøre dette selv, hjemme i garasjen for en ubetydelig pris? Spray? Hvor får jeg i så fall kjøpt det? Jeg satt og planla og tenkte og kom på at det fort blir vanskeligere enn med plastikk. Håper på et raskt svar, tenkte å få det gjort i morgen. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Et kabinett ser ikke jeg for meg at kan være så dyrt, så hvis det går til helvette, så går det til helvette Lenke til kommentar
Kirkeby Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Skal si du har et interessant syn på ting... Vet du (eller noen andre) om biltema eller lignende selger slik lakk på spray? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Et kabinett ser ikke jeg for meg at kan være så dyrt, så hvis det går til helvette, så går det til helvette Så et Lian Li til 2.000 er verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå