G Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Supert. Fikk det til med firefox som kommando, og fant Firefox ikonet og det fungerer helt perfekt. Angående Pandora, så var det en stream for musikk som var tilgjengelig for hele verden omtrent. Tidligere, så krevdes det kun at du jukset med å late som om du bodde i en amerikansk by, ved å skrive Zip-koden til byen i registreringen. Men så fikk vel platebransjen has på fenomenet, eller så valgte Pandora selv å strupe igjen litt, så nå må du benytte amerikansk IP-adresse såvidt jeg forstår. Mener HW.no skrev om det for veldig mange måneder siden. Så jeg skulle ønske å kjøre gjennom proxy i f.eks. staten Washington. Det burde vel være mulig. Sengetid. Takk for en lærerik kveld tamarin. Endret 21. juni 2009 av G Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Bare hyggelig det, vært litt lærerikt for meg også ... første gang jeg benytter meg av både screencasting og youtube, har planer om å lage tutorials, etc. senere så det er jo artig å få mulighet til å teste litt på disse mulighetene til noen spesifikke oppgaver. Angående radio, det finnes et hav av programmer som streamer radio. Tunapie for å høre på radio og se videoklipp fra shoutcast (det som er tilgjengelig i Winamp) Amarok kan også søke etter radiokaneler i Shoutcast og streame disse, det samme kan Songbird og et hav av andre mediespillere også. ... er vel senga på meg nå også, må tross alt på jobb i morgen Endret 21. juni 2009 av tamarin Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Enda mer off topic. Men hva skal man med Pandora når man har Spotify? Og, er det ikke mulig å dra applikasjoner rett fra Applications og ned på AWN? Er hvertfall mulig i Cairo-dock. Stor forskjell på AWN og Cairo-dock btw? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Bruker Cairo Dock på min Ubuntu maskin og er vel ganske bra fornøyd med den Kan dra iconer ned for å lage launchere, legger automatisk til ett ikon om du åpner noe som ikke har en egen launcher (gult lys under på mitt screenshot viser åpen launcher, støtter flere "dybder" om jeg drar pekern over folder ikonet kommer en ny rad opp med det som ligger i min home folder etc. Støtte for opengl og masse rare extra duppeditter (som jeg fjerna ganske fort) Endret 22. juni 2009 av Irons Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Programmer kan legges til i AWN ved å dra dem fra GNOME-menyen. Rekkefølgen kan deretter endres i AWN-manager ved å dra programmene til en annen plassering. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Cairo Dock. Ja, den er sikkert verdt å merke seg. Mulig jeg leter etter den ved neste anledning. Nå fikk jeg skikkelig problemer med å kjøre med mus på denne PC'en. Hovedgrunnen er nok en KVM-switch, som allerede har en PS/2 overgang på brukerside, så når jeg ble nødt til å bruke overgang på PC-siden også, så ville ikke signalene passere for mus, kun for tastatur som ikke brukte overgang på brukersiden. Løsningen ble veldig midlertidig, fordi jeg fikk tak i en PS/2 mus, men den fungerte også svært dårlig både i Ubuntu og Windows 7. Pekeren fryser seg fast, men kommer tilbake. Er nok ett rent hardware problem. Men PC'en jeg lånte bort hadde ikke PS/2, fordi det var en spesialutgave fra ABIT som en gang i "steinalderen" forsøkte å avvende oss med PS/2- og parallell-porter. Måtte jo prøve, så derfor kjøpte jeg den den gangen. Den nye PC'en som jeg skal snekre har jo selvfølgelig PS/2-porter, så da kan jeg sette inn den gode musen som fungerer som fjell på KVM-switch'en hans. Enn så lenge så er han hjulpet av å låne PC'en min med den litt irriterende "ekstra-funksjonen kalt fryst fast muspeker". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå