Jaudu Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 får beskjed på xboxen at NAT er moderate, har prøvd og få den til å bli open men lykkes ikke. Jeg har prøvd og forwarde porten, men det funka ikke, jeg har også satt på UpNp men den er fortsatt moderate, noen som kan hjelpe meg med å åpne den? Har altibox fibernett. ruteren er D-link DIR635. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Antar at du har vært innom portforward.com? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Hvilke porter har du åpnet? her er portene som skal være åpne på alt mellom xboxen din og vegguttaket. TCP 80 UDP 88 TCP 3074 UDP 3074 TCP 53 UDP 53 UDP 3330 har sett det før, men lyktes ikke med å få åpnet de. har vært innom portforward.com, og fulgte instruksjonene på ruteren min, men får det aldri til å funke, NAT er fortsatt moderate. Er det altibox fibernettet som er skylda? er det en måte og få logga inn på fibernett modemet? og dermed få fiksa det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 prøv å disable antivirus en stund og kjør xbl testen. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 prøv å disable antivirus en stund og kjør xbl testen. Hva har antivirus med xboxen og gjøre? kan prøve, slår av brannmuren også, så kanskje det funker. bruker forresten trådløs gjennom bærbar pc, har det noe og si? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 antivirus kan blokkere div porter. (AVG ødela xboxlive for meg totalt, byttet til ESET og problemet var løst) Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 prøv å disable antivirus en stund og kjør xbl testen. Hva har antivirus med xboxen og gjøre? kan prøve, slår av brannmuren også, så kanskje det funker. bruker forresten trådløs gjennom bærbar pc, har det noe og si? Det har noe å si ja. Kjørte det oppsettet før jeg og, og fikk aldri åpnet naten. Men investerte senere i en sånn sender man har bak på xboxen, og da fikk jeg open. Er faktisk ikke mulig å få open ved et slik oppsett av en merkelig grunn. Anbefaler å kjøpe en sånn sender. Oppdaget at jeg ble kvitt en god del lagg også. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 prøv å disable antivirus en stund og kjør xbl testen. Hva har antivirus med xboxen og gjøre? kan prøve, slår av brannmuren også, så kanskje det funker. bruker forresten trådløs gjennom bærbar pc, har det noe og si? Det har noe å si ja. Kjørte det oppsettet før jeg og, og fikk aldri åpnet naten. Men investerte senere i en sånn sender man har bak på xboxen, og da fikk jeg open. Er faktisk ikke mulig å få open ved et slik oppsett av en merkelig grunn. Anbefaler å kjøpe en sånn sender. Oppdaget at jeg ble kvitt en god del lagg også. prøvde også og sette kabel fra ruteren, switch og rett i xboxen, men får ikke open nat av det heller :S og i tillegg så er xboxen min helt fucka når det gjelder live. Jeg må nøtt til å ha kobla gjennom en switch, funker kun med den ene jeg har, funker ikke med andre switcher. hvis jeg kobler kabelen rett i ruteren, uten switch i mellom så failer testen på live med en gang etter 2sec. og hvis jeg er hos en kamerat, så funker ikke live på min xbox, hvis jeg kobler rett i ruteren, bra hvis noen kunne hjulpet med dette også. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 prøv å disable antivirus en stund og kjør xbl testen. Hva har antivirus med xboxen og gjøre? kan prøve, slår av brannmuren også, så kanskje det funker. bruker forresten trådløs gjennom bærbar pc, har det noe og si? Det har noe å si ja. Kjørte det oppsettet før jeg og, og fikk aldri åpnet naten. Men investerte senere i en sånn sender man har bak på xboxen, og da fikk jeg open. Er faktisk ikke mulig å få open ved et slik oppsett av en merkelig grunn. Anbefaler å kjøpe en sånn sender. Oppdaget at jeg ble kvitt en god del lagg også. prøvde også og sette kabel fra ruteren, switch og rett i xboxen, men får ikke open nat av det heller :S og i tillegg så er xboxen min helt fucka når det gjelder live. Jeg må nøtt til å ha kobla gjennom en switch, funker kun med den ene jeg har, funker ikke med andre switcher. hvis jeg kobler kabelen rett i ruteren, uten switch i mellom så failer testen på live med en gang etter 2sec. og hvis jeg er hos en kamerat, så funker ikke live på min xbox, hvis jeg kobler rett i ruteren, bra hvis noen kunne hjulpet med dette også. Da kan det være ruteren din som ikke takler live-spilling. Har fått inntrykk av at det ikke er alle som gjør det. Har du prøvd å se hva som skjer om du putter den rett i veggen? Altså uten ruter? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei, trådstarter. Jeg har erfaring med DIR-655 og DIR-855. Etter det jeg forstår har du en router som heter DIR-635. Jeg regner med at webgrensesnittet for konfigurering av din DIR-635 ikke er så mye annerledes enn mine 2. Av den grunn vil jeg sikkert kunne hjelpe deg via fjernstyring av din maskin. Send meg en PM så kan jeg prøve å hjelpe deg Denne tråden kommer jeg til å slette fra mine innlegg så jeg er kun pm-tilgjenglig. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Hei, trådstarter. Jeg har erfaring med DIR-655 og DIR-855. Etter det jeg forstår har du en router som heter DIR-635. Jeg regner med at webgrensesnittet for konfigurering av din DIR-635 ikke er så mye annerledes enn mine 2. Av den grunn vil jeg sikkert kunne hjelpe deg via fjernstyring av din maskin. Send meg en PM så kan jeg prøve å hjelpe deg Denne tråden kommer jeg til å slette fra mine innlegg så jeg er kun pm-tilgjenglig. haha nå kommer det ingen melding opp at nat er moderate eller strict. betyr det at den er open? får fortsatt ikke joina mange av vennene mine sine spill :S Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kommer det ingen melding så regner jeg med den skal være open. Grunnen til at du ikke får joinet andre, er kanskje fordi de har dårlig nett. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Kommer det ingen melding så regner jeg med den skal være open. Grunnen til at du ikke får joinet andre, er kanskje fordi de har dårlig nett. han jeg prøver å joine, har akkurat samme nett som meg, 10mbit/s opp og 10mbit/s ned fibernett, men han har ikke forwarda, han sin er moderate, men skulle det ikke gå uansett når jeg som er Open inviter han? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hei, trenger seriøst hjelp her. Sånn er saken, eg har en router fra Telenor. Nyeste selvsagt. Men problemet her at eg ikke får åpnet Market Place eller leastet ned updates til spillene mine. Så eg må sitte å spille offline på de spillene som har fått en ny update siden sist eg spilte dem. Nå har eg open og alt på Xbox live testen. Skal eg åpne flere porter og hvordan skal eg klare det. Disse TCP UDP TCP kan eg ikke velge når eg skal "lage" porter. Eg kan ta "User Define" Eg hadde moderate før, men nå har eg åpnet portene 80 88 3074 53 men får ikke alternativene TCP,UDP elleer TCP. Hvis eg legger til Port 3330 går den rett til Moderate igjen, derfor har eg ikke med den, har ikke markewt place om eg legger den til. Noe må jo kunne gjøres for å få igjen Market PLace. Grunnen til at eg vet at det er her i huset det er feil er at eg fikk låne profilen til naboen og der funket Market Placen, kom bort her så var den borte. Endret 14. juli 2009 av Raul07 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg tar test xbox live connection, den sier ingenting om at NAT er moderate!, men så går jeg i halo 3, så sier de your NAT type is NOT Open. hva er det som er feil?... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er ikke hver gang xboxen sier i fra at NATen ikke er open. Derfor. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Det er ikke hver gang xboxen sier i fra at NATen ikke er open. Derfor. har tatt test connection sikkert 50 ganger tilsammen og aldri fått noe beskjed om moderat NAT :S Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei igjen, tilbudet mitt står ennå oppe, men du har ikke gjort noen forsøk på å kontakte meg. Lenke til kommentar
marama Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) sitter å spiller det nye cod mw2, inne på menuen står det att nat er moderate.. ringte nextgentel å ba om hjelp. fikk en mail på hvordan jeg skulle gå frem. men det siste avsnittet med der man skal skrive inn start og slutt port skjønner jeg ikke, samt lokale ip adresse.. hva er start port og slutt port? har i tillegg en trådløsruter, må jeg gjøre det samme på den? siste avsnitt fra nextgentel følger : I det nye vinduet skriver du inn start port, og slutt port som du ønsker å åpne for, samt din lokale IP adresse som oppføringen skal gå til.Når du har lagt inn ønskede oppføringer, velger du save, og oppføringene blir lagret. fant ut nå att Port 88 UDP Port 3074 UDP Port 3074 TCP skal være åpne men skjønner fortsatt ikke hva som er start og slutt port Endret 3. november 2009 av marama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå