Tom-Stian Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har trenet i ca 1 år nå og hele tiden har jeg trenet for det meste overkropp. Problemet mitt er at jeg har en stor rumpe -_-' har på en måte litt kvinnelig bakpart x ] Så jeg har så og si et veldig stort hofte parti og lurer på om det er noe som kan gjøres? Tanken min var å trene overkropp slik at forskjellen på hofte partiet og overkroppen ikke skulle ha så stor forskjell. Hvilke øvelser vi hjelpe på ? Går også på kreatin om det er til noen nytte. Tar imot alt av hjelp : D er 1.93 cm høy og veier 79 kg Endret 21. juni 2009 av Tom-Stian Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 stor rompe as in mye fett eller mye muskel?. hvis du har mye fett på rumpa og ikke andre steder vil jeg råde deg til å trene hele kroppen med baseøvelser for så å deffe deg ned når våren kommer...... da får du ordentlig mannekropp . uansett om du har litt bredt hofteparti, dette fylles ut med kjernemusklatur rundt magen...... Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 stor rompe as in mye fett eller mye muskel?. hvis du har mye fett på rumpa og ikke andre steder vil jeg råde deg til å trene hele kroppen med baseøvelser for så å deffe deg ned når våren kommer...... da får du ordentlig mannekropp . uansett om du har litt bredt hofteparti, dette fylles ut med kjernemusklatur rundt magen...... og de musklene i magen vil fylles av seg selv med tiden eller må jeg trene dem opp.. evt hvilke øvelser åasser bra for indre muskulatur? er snart 17 år så. Lenke til kommentar
bslayer Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Problemet ditt er at du er altfor tynn. I bestefall klarer du å fylle opp mellom hofte og ribbein med magemuskulatur, men isåfall må du belage deg på å gå opp en del kilo, og ikke bare muskler. Dessuten tipper jeg hele rumpegreie bare er i hode ditt. 1.93 cm og 79 kg er tynnjt. Enig med alt Henrik sa, men syns du skal skippe noen form for deffing i nær og mindre nær fremtid. Endret 16. juli 2009 av bslayer Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skipp vekttrening på nedre del kropp slik som knebøy og markløft. Fortsett å tren overkropp samt utholdenhet som jogging for å trene nedre kropp. Ikke noe annet som kan gjøres Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skipp vekttrening på nedre del kropp slik som knebøy og markløft. Fortsett å tren overkropp samt utholdenhet som jogging for å trene nedre kropp. Ikke noe annet som kan gjøres man får ikke større lår og rumpe av å trene knebøy og markløft hvis man aldri har trent dette før. Jeg gikk ned flere buksestørrelser i midjen når jeg starta med knebøy. og rumpa ble smalere og mere velformet. knebøy, ikke noe annet som kan gjøres sier nå jeg Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Hmh! takk for alle svar : D Hehe... sitter i praha nå,, ganske mye billig mat og pils så får vel ikke gjort noe med treninga nå Men når skole året begynner skal jeg trene igjen... kanskje litt før.... Så det jeg skal satse på da er ganske mye kondis trening? Kanskje litt knebøy hver gang jeg besøker senteret? Men jeg går på Kreatin.... . Har kanskje tenkt til å begynne med protein shake eller noe sånnt.... Vil det ha noe fatale konsekvenser eller? tipper jeg vil legge på meg vekt, men er redd for at det skal legge seg på feil plass : / Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tviler på at det vi legge seg "feil" plass viss du trener imens du bulker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå