Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fytti "#*¤&% Katta har gitt meg orm, fant noe som lignet på ett lite riskorn i underbuksa i dag.. har sett samme i ræva på katta. Jeg bruker og gi katta Panacur når jeg ser at hu har orm, men hva er alternativet for oss mennesker? Småflaut og gå til legen med orm i ræva.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Spør på apoteket. Ikke like flaut som å levere bæsjeprøve på legekontoret. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tror leger har sett mye rart. Og de er sikkert forberedt på å se mye rart. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Trenger ikke være katten du har fått det av. Det smitter ikke akkurat gjennom lufta. Det er ikke unormalt å finne diverse parasitter på salater, poteter og andre grønnsaker. Men vil tro apoteket har kurer, og sannsynligvis trenger du ikke resept eller legebesøk. Lenke til kommentar
Vaspen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Om du ikke får noe på apoteket er det garantert ikke flaut å gå til legen med dette! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du sier du trenger noe mot orm på apoteket. Da spør de automatisk om det er for mennesker eller dyr, og du svarer mennesker. Så får du det du skal ha uten annet mas. Orm er noe alle mennesker får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå