GeirHH Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg avbestilte et abonnement dagen etter, likevel "rakk" de å sende meg et SIM-kort. Jeg har sendt de angrerettsskjema, de har bekreftet avbestillingen og ab. er ikke aktivert. Likevel krever de meg for et beløp faktisk i overkant av tilknytningsbeløpet. Har det rett på å kreve noe om helst av meg (tror ikke det selv) ? Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tvilsomt. Er nok snakk om en automatisk produsert faktura som ikke har blitt fanget opp av systemet deres. Ring dem du, så ordner de det sikkert. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Vil tro det avhenger av om kjøpet ble gjort i butikk eller internett/telefon/brevpost. Ved sistnevnte gjelder 14 dagers angrefrist, og da skal du i såfall kun betale for det du har forbrukt av varen. SIM-kort og aktiveringsgebyr kan ikke være en del av forbrukt vare. Men ring dem, så ordner det seg nok! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Men ring dem, så ordner det seg nok! Takke sjansen, blir å sende e-post - men takk til begge for responsen. Forøvrig syns jeg det er mere rot i småselskapene vs Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå