Weir Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har søkt men fant ingenting. Eg har en USB minnepenn på 2GB. Hvilket filsystem skal eg velge: FAT FAT32 NTFS exFAT Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 FAT (dvs FAT16) er standardvalg for en minnepinne på 2 GB. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Det er FAT som er på min USB. Eg lurer på om det er smartere å ha ett annet filsystem (Større lagringsplass og større filer osv) enn det FAT takler. Eg mener det er noen filsystem som ikke kan ha store filer og noen som har større lagringsplass tilgjengelig. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Siden minnepennen er på bare 2 GB så er det jo der begrensingen ligger. Ikke noe du kan gjøre med det. Du tenker kanskje på at FAT32 har en grense for filstørrelse på 4 GB, så USB disker pleier man å gjøre om til NTFS. Men NTFS er ikke så godt egnet for flash minne. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Det var bare det eg trengte å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå