Royberget23 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Heysann! Jeg og en kompis av meg sitter og prøver forgjeves å få til SW: KotOR II, og vi trenger litt hjelp... Vi har da funnet ut hvordan vi skal spille det, problemet er at det er spillbart kun når man slår av lyden i settings på spillet. (ja vi har lastet ned .dll-filen folk mener løser problemet.) Long story short; er det noen som vet hvordan vi får spillet oppe å går på Vista uten å må disable sound? Mvh. Roy Berget. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg har ikke peiling. Spiller ikke på Vista selv. Hadde dog en del problemer med Kotor 1, og etter litt fram og tilbake med guider på Bioware sine support forum så fikk jeg det til. Så hvis Obsidian har et support forum for Kotor 2 så finner du nok mye hjelp der. Lenke til kommentar
Javablues Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei! Det ligger løsninger for de fleste kjente problemer med å kjøre KotOR II i WinVista på lucasforums.com Det er imidlertid litt av en sjau å grave seg igjennom alle postene, så jeg legger ut noen kjente fixer her: En kjent fix for lydproblemer ligger her: http://files.filefront.com/Mss32dll/;6695046;;/fileinfo.html Hent filen, gå inn i programfolderen for SWKOTOR2, Bytt ut eksisterende fil med den nye. Noen, bl.a. Meg selv har/ hadde problemer med å i hele tatt få startet spillet i Vista. Feilmeldingen gikk på at drivere på Nvidiakortet var utdatert. (kjørte med nyeste drivere) Løsningen ligger hos de som stod for kopisperren til spillet, Securom. Her må du gå inn i programfolderen for SWKOTOR2, finne SWKOTOR2.EXE filen og gi den nytt navn: SWKOTOR2.EXE.OLD Så går du til denne linken: http://www.securom.com/support/customers/l...42/swkotor2.zip og laster ned den nye SWKOTOR2.EXE filen, pakk den ut og lim den inn i programfolderen for SWKOTOR2. Spillet MÅ kjøres som admin. I Kompabilitetsmodus for Win XP sp2. Hvis du har innstallert spillet uten å huke av for dette, kan det hende du må reinnstallere spillet. All denne infoen kommer fra: lucasforums.com Mvh G.J.R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå