Gå til innhold

12 000 innlegg. w00t w00t lzm

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

woow....! o.o....

Så er det det store spørsmålet da, er det positivt eller negativt.

uansett! La meg få ta på deg!

hmm: føles forum aktig.

Kan jeg få en autograf også? Jeg vil bli akkurat som det når jeg blir stor XD

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
12 000 er bare SÅ 2007

Bare pass deg. Jeg skal ta deg igjen! :mad:

Første målet mitt er å slå Ueland. Det er rett rundt hjørnet. Så er det Tomsi42 som er nestemann. Men etter han så er det din tur til å bli gruset! :realmad:

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Med sosialt, lekeplassen og OT-baren har du over 38 000 innlegg. Hvis poster i de kategoriene hadde telt i postcount hadde du snart tatt igjen Simen1 :ohmy:

Edit:

Men hvordan du ser andre sin statistikk får du grave frem selv. :p

http://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id=55736

Endre de siste tallene til medlemsnummeret :)

Endret av Kris
Lenke til kommentar

Gå inn på profilen din. Der står det hvilken kategori du har vært mest aktiv i. Ved siden av det så er det et ikon. Trykk på det så ser du en oversikt over hvor mye du har postet hvor. Legg sammen alt sammen.

Eller du kan bare se på antallet poster i den kategorien du har postet mest og hvor mange prosent det er av totalt antall innlegg. Og så er det bare litt enkel grunnskolematte og så kan du regne ut hvor mye det er totalt.

Lenke til kommentar

Du skal selvsagt gruses du også Bytex. Du er på 20.plass av alle postere og jeg skal inn på den topp20-lista.

(Ja, postcount er dødsviktig og kjempealvorlige saker. Nesten like viktig som å bevise at man har stor penis eller en pappa som banker alle andre pappaer)

Lenke til kommentar

Hehe, da kan ungen din bruke det som sånn lekeplass diskusjonskrig: Faren min er på topp 20 lista over alle postere på diskusjon.no så. så får ungen din bare håpe at faren til den andre ungen ikke henger på diskusjon.no og er høyere XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...