Gå til innhold

Asshole Mario - finnes det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet så jo nesten værre ut enn I wanna be the guy. I like it.

Holder meg oppdatert.

EDIT: Latterlig, klarer ikke få meg forbi start-scenen en gang. Steinen dreper meg uansett hva jeg gjør. Hopper, spin-hopp, hoppe på siden, hoppe opp i han, springe fram og tilbake.

Samma hva jeg gjør, så dør jeg...?

Endret av Creowks

Beklager for dobbel-post!

Fy faen, jeg trodde Asshole (Kazio) Mario og I wanna be the guy var vanskelige spill. Dette er INGENTING i sammenligning med Mario - The Pit of Despair. Noe av det sykeste jeg noensinne har sett...

Helt sinnsykt bra gjennomført lagd da.

Endret av Creowks

Fy faen, jeg trodde Asshole (Kazio) Mario og I wanna be the guy var vanskelige spill. Dette er INGENTING i sammenligning med Mario - The Pit of Despair. Noe av det sykeste jeg noensinne har sett...

Oj, det er det sykeste jeg har sett. Skjønner ikke at det er mulig :p

det der er jo noe helt annet. der har han laget spillet selv. og vet akkurat når og hvor han må trykke, mest sansynlig trykker han ikke mange knapper i det hele tatt, og det er der de fleste feiler, at de trykker der man ikke skal trykke. den var bullshit, umulig for noen utenforstående å klare, går for fort.

det der er jo noe helt annet. der har han laget spillet selv. og vet akkurat når og hvor han må trykke, mest sansynlig trykker han ikke mange knapper i det hele tatt, og det er der de fleste feiler, at de trykker der man ikke skal trykke. den var bullshit, umulig for noen utenforstående å klare, går for fort.

Er jo ikke det som er poenget!

Bare se hvor vanskelig det er, det er det som er meningen.... Jeeez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...