krokeen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hei. Har tenkt til å kjøpe litt klær online siden det lokale utvalget er ganske dårlig etter min smak, har lagt ved et bilde av plagg jeg kunne tenke meg. Shopping baggen det er bilde av er fra Pacsun, som ikke shipper utenfor USA. Det andre bildet er tidligere postet på forumet, i den store klesplagg tråden. EDIT: Det jeg lurer på då er om noen her vet om nettbutikker med stort utvalg av denne typen klær som sender ut til Norge. ? Endret 22. juni 2009 av krokeen Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hej Jaha? Og hva vil du egentlig frem til i denne tråden? =/ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Han vil vise klærne han skal bestille. Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Haha, er det mulig Det jeg skulle spør om er om noen vet om nettbutikker som shipper til Norge, og har stort utvalg i denne typen klær. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 På et forum av diskusjon.no sitt kaliber finnes det selvfølgelig en egen tråd for nettbutikker som selger klær: Den store motebutikktråden! SØK før du poster! Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Jeg spør ikke bare om en klesbutikk, men om noe spesifikt og henviser til bildene som er lagt ved i posten. Spør heller ikke om at dere skal lete etter en klesbutikk som har den typen klær, men om dere kanskje visste om en slik butikk. Det er mye lettere å søke enn å lage en post, gjør det så ofte som det lar seg gjøre. Endret 26. juni 2009 av krokeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå