Bjørn_H Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har et problem med java-spill. Når jeg har instalert og alt er ferdig, skal jeg seff spille. Det går jo ann å spille, men det er så lite vindu. Bare et lite vindi oppi hjørnet på skjermen. Kameraten min har samme telefon spm meg og har ikke dette problemet. Hva er problemet? Nokia 3650 Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hmm...tror det er pga. spillet... Jeg lastet ned Rayman 3 gratis, og da fikk jeg også samme problemet...tror nok bare det er spillene Jeg har 7250... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvor kjøpte du det spillet da? Ta kontakt med support. Høres ut som du har fått series40-versjonen av spillet. Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har lasta dem ned fra www.freemobilsite.com Håper det er spillene, men jeg gidder ikke å betale 30 kr per spill Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Vel, skal du ha skikkelige spill må du betale for det. 30 kroner er uansett svært billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå