Vaalan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Får ikke overført musikken som allerede ligger på min iPod til PC'n min Hvordan gjør jeg dette, og er det i det hele tatt mulig? På forhånd takk for svar : ) Lenke til kommentar
raristam Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nei, det går ikke ann å hente musikk som ligger på iPoden. Kun hvis sangene er kjøpt i iTunes store. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nei, det går ikke ann å hente musikk som ligger på iPoden. Kun hvis sangene er kjøpt i iTunes store. Jo, det går an. Det er forskjellige programmer som gjør jobben for deg, noen må du betale for. Det gjorde jeg, men husker ikke hva programmet heter. Har det ikke på dataen, men bare å google seg fram litt. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Bruk programmet iDump(bare å google det). Der kan du overføre sangene dine fra ipod til pc. Mener at det er gratis... Endret 21. juni 2009 av F-CBerg Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Tror det skal gå ann å overføre sanger fra iPod til pc selv om sangene er kjøpt på iTunes om du bruker Winamp. Funker for all annen musikk for meg i allefall. (Nekter å bruke iTunes!) Winamp er freeware btw! Endret 21. juni 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå