Gulliksen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Noen vet når når lanseringsdatoen er ? Og noe info om de hastigheter osv.. Jeg har bare hørt at det skal bli en stor forbedring fra det som er nå, men vil gjerne vite litt mer om det Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det finnes mange artikler i hw.no om dette temaet, se litt på forsiden og i arkivet! =) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Server versjonen kommer i mai/juni. Desktop versjonen er planlagt å lanseres til høsten. Hvor stor forbedring det blir gjenstår å se, tviler på at den blir veldig stor. Søk litt på forumet så finner du flere tråder med mer informasjon om dette. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Er det bare meg som ikke har fått med meg hvilken prosessor og hvilket hovedkort det er snakk om her? Er det Opteron? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Er det bare meg som ikke har fått med meg hvilken prosessor og hvilket hovedkort det er snakk om her? Er det Opteron? Vi har fått det med oss. og?? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Er det bare meg som ikke har fått med meg hvilken prosessor og hvilket hovedkort det er snakk om her? Er det Opteron? Opteron/Athlon64 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå