slayergamer Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei Har en Gilera smt 07 jeg lurte det ville bli mere effekt og om det er lurt å bytte til større forgasser ? Evt link... Takk for svar : ) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Er resten orginalt på mopeden? Hvis ja, så er det lite vits å bytte. Har du sylinder+++ så bør du bytte. Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Er resten orginalt på mopeden?Hvis ja, så er det lite vits å bytte. Har du sylinder+++ så bør du bytte. Er kun uplombert ... Vurderer effektanlegg ! http://www.speedoptions.no/index.php?main_...289b7633995d83a Får jeg mere effekt å fart med det da ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Veldig lite, spar pengene dine. Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Veldig lite, spar pengene dine. Så jeg får ikke høyere toppfart da ? min går i ca 75 nå... Hørt at denj går i ca 90 me effektanlegg å orginalt 13-52dreving... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du klarer vel rundt 90 på speedo med effannlegg og alle plomberingene fjerna ja. Men du tjener ikke 15km på forgasser når det er snakk om orginal sylinder. Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Du klarer vel rundt 90 på speedo med effannlegg og alle plomberingene fjerna ja.Men du tjener ikke 15km på forgasser når det er snakk om orginal sylinder. Da kjøper jeg effektanlegg da... så får jeg den i 90 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 På speedo altså, du får nok ikke 90 ekte kmt.. Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 På speedo altså, du får nok ikke 90 ekte kmt.. Vill Powerfilter ha noen effekt ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ikke så veldig mye. Mer lyd og høyere forbuk når du har powerfilter. Lenke til kommentar
slayergamer Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Heisann Har en Gilera smt 07 ! Har tatt plombe i potte , har en plombe til i Forgasserovergangen.. Altså slutten av luftfilerslangen.. men uansett... Har nå dyset den opp fra 55 (Orginalt) til 75 dyse.. Problemet er at den Fjusker litt på lavt turtall... Pluggfargen er ganske fin ! Kunne kanskje dyset den litt opp.... værtfall ikke ned.. Trur dere fjuskingen vil bli bedre viss jeg har den andre plomberingen ? eller med blandingsskruen. ? eller noe annet ? Takk for svar Håper å få fikset dette! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvis den fjusker på lav turtall kan det være blandingsskrua trenger stilles litt. Bare å prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå