eXtreme-501 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Her skriver du hvilke tråder på diskusjon.no som du liker best/besøker mest, osv. Jeg begynner: 1. iPhone 3G-tråden | For deg som liker å prate 2. Dealextreme verdens billigste nettbutikk! 3. Ting som er hyggelige og gjør deg glad Hvis du orker, så kan du også skrive begrunnelser Endret 21. juni 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Cafèn. Løst og fast om mote og annet >Mote- og velværecafé. Trådene der folk spørr om hjelp har blitt bedre. I tillegg er det min eneste sticky. >>Mote og velvære for dummies *LES!* Inspirasjon og kritikk >>Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Litt femi eller? :!: Litt satanist eller? :!: Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 1. Den store solariumstråden! 2. Den store kosmetikktråden! 3. Bilder av unge gutter i trendy klær! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hyggelig at du liker oss unge gutter trendy klær, Duffo! 1: Sjekketråden - Elsket og hatet, men jeg vil gjerne bli bedre med damer! Derfor er jeg en av de som elsker denne tråden! 2: Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! - Gir meg ideer til egne antrekk og stiler som kunne vært morsome å prøve ut. I tillegg liker jeg klær! 3: Mote- og velværecafé - Prøver å se generelt bra ut hvor enn jeg går, derfor! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 3. Bilder av unge gutter i trendy klær! Haha det hørtes pedofilt ut Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 3. Bilder av unge gutter i trendy klær! Haha det hørtes pedofilt ut Det er spesielt en person der inne som har utmerket seg i mine øyne. En person jeg har observert i over lengre tid og beundret. Vet De hvem jeg snakker om? Det er deg det, Thrice. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er spesielt en person der inne som har utmerket seg i mine øyne. En person jeg har observert i over lengre tid og beundret. Vet De hvem jeg snakker om? Det er deg det, Thrice. Stiller du med en 3 liters vin og noe tequila så er jeg med på det meste... Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er spesielt en person der inne som har utmerket seg i mine øyne. En person jeg har observert i over lengre tid og beundret. Vet De hvem jeg snakker om? Det er deg det, Thrice. Stiller du med en 3 liters vin og noe tequila så er jeg med på det meste... rusbrus Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 rusbrus Er redd jeg er litt eldre enn gjengen på bildetråden Lenke til kommentar
lilko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Thrice, du skjønte ikke poenget hans? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Thrice, du skjønte ikke poenget hans? Nei Hvis ikke bare alt var mobbing da O.o Skal ikke se bortifra det heller. Endret 22. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Mobbing? Jeg overdrev litt kanskje, men er interresert i mote jeg og =) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) 1. List opp dine favoritt-tråder på diskusjon.no Endret 22. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hehe, lo godt av de fem første postene. Uansett. Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post* Hvilken sang hører du på nå? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Mote- og velvære-café Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! og kommentartråden. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) De jeg bruker mest for tida er: 1: I Dare You! 2: Snedige ting du lurer på 3: ta av taster på laptop :!: Endret 22. juni 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå