Tafsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Andre enn meg som blei skuffa av Planeswalkers eller? Du har jo nesten 0 mulighet til å endre på deck =\ noko som er ein stor del av Magic. Endret 21. juni 2009 av rEaliTY Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jepp, litt skuffet over spillet. Vil tro det kan fungere som en grei innføring for folk som ikke har spilt MGT før. Tror nok jeg kommer til å holde meg til Magic Online Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Synes spillet er genialt jeg, har aldri vært noen stor fan av deckbyggingen til spillet, bare selve spillet i seg selv. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Men da er jo dette spillet ganske genialt for deg For meg har alltid deck-byggingen vært det beste med Magic. Alt gøy å prøve å sette sammen en ny deck for å se om du klarer å flå kompiser av deg eller noen på nette Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Jepp, uten deck-bygging blir det berre lotto eigentleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå