Erlend85 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hei! Jeg fikk hentemelding nå nettopp... på en søndag! Noe sier meg at pakken kom i går! Som jeg hadde gleda meg til, så jeg gikk ikke bortover fordi jeg ikke fikk hentemelding. Men så får jeg det på søndag. Seriøst? Kjører de post søndager også? Hva kan ha skjedd? Egentlig... bare pissed off på posten nå! Jeg hater posten! Jeg hater at de ikke kan være søndagsåpent! Jeg hater at de er så jævli treige! Forferdelig kommunistiske posten Endret 21. juni 2009 av Erlend85 Lenke til kommentar
Entim Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 posten leverer ikke på søndager, det er mer sannsynlig at hentemeldingen har havnet i naboens postkasse igår og han/hun har puttet den i din idag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Spor pakken på internett da. Så ser du når den kommer inn, og stikker ned å henter den. Pakken kommer alltid dagen før du får hentelapp i posten. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Åh... jeg fikk på sms. og nettet! Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Dette skjer meg hele tiden og, pakken kommer som oftest med ettermiddagsbilen til posten, pakken blir scannet inn 20 min før stengetid og hentelappen kommer gjerne et par timer etter posten stenger på sms... Litt irriterende egentlig Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Åh... jeg fikk på sms. og nettet! Da er vel saken grei? Lenke til kommentar
darket Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er jo litt merkelig, da hentelapper blir levert ut med postbudet fra ca kl 08-1400 Posten kan ikke være åpent på søndager.. da hadde all post kostet sikkert det dobbelte å få sendt avgårde.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Man kan få hentelapp på posten.no og på sms. Begge er tilgjengelige når scanneren blir registrert. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Så... dette ble scanna på søndag det da? En dag jeg IKKE kan hente det? Seriøst... jeg hater posten. Jeg hater at søndager er stengedag. Sikkert en haug med ungdom som gledelig ville tjent seg noe penger på søndager. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Scannet når det kom på lageret i går kveld, tenker jeg. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 De stenger klokka 1400 i går. Lenke til kommentar
darket Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 høres ut som en glipp eller delay på scanning, tror ikke noen sto å scanna dette ferdig for henting igår kveld. Tror posten gir seg ca 1330-1400 på lørdager Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg hater at de ikke kan være søndagsåpent! Jeg hater at de er så jævli treige! Forferdelig kommunistiske posten Posten her jeg bor er søndagsåpent hele året, klokken 18:00 på sommeren og 20:00 på vinterhalvåret. Pakke fra Sandefjord har jeg bestandig dagen etter, med mindre jeg bestiller veldig sent på dagen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg hater at de ikke kan være søndagsåpent! Jeg hater at de er så jævli treige! Forferdelig kommunistiske posten Posten her jeg bor er søndagsåpent hele året, klokken 18:00 på sommeren og 20:00 på vinterhalvåret. Pakke fra Sandefjord har jeg bestandig dagen etter, med mindre jeg bestiller veldig sent på dagen. ~ Mortis360 Da bor du i Paradis? Postnummer er det ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da bor du i Paradis? Postnummer er det ? Paradis(sted) ligger i Hordaland og har postnr 5231 og 5232. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg bor på Konnerud i Drammen, hvor postkontoret ligger i en kiosk. 3033. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Vi har pik her og (post i kiosk), noe som vil si åpningstid på 09:30-23:00 hver dag. Kjekt å ha Forøvrig er det ikke synd på trådstarter om du fortsatt bruker de eldgamle sporingsmetodene. Spor på nett, legg til som RSS, bokmerke, eller bruk et program som leveringer på iphone. Ikke så veldig mye arbeid å sjekke et par ganger om dagen når du venter på noe Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Ødegård: jeg sjekka hver jææævla dag, flere ganger om dagen, fordi jeg forventa at det kom på lørdag når det hadde kommet til oslo på fredag! Det skjer som regel alltid! Men det kom aldri! Jeg for PLUTSELIG melding og det står plutselig på nett på en søndag hvor det er stengt! Jeg lurer på hvordan i svarte det er mulig. Jeg kom klokka 0800 på mandag og henta det. Tydelig at det har vært der siden lørdag el... det er bare irriterende. Spesiellt når det er deler du trenger for å få pcen din til å gå igjen. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har tracka min nye tlf fra mpx i hele dag, men var ikke ankommet kl 16.50.. Sjekker 17.15 for morro skyld, da står det plutselig ankommet postkontor 16.10. Litt irriterende at det ikke kommer opp på sporingen med en gang pakken blir scannet inn på posten, da forsvinner litt av poenget med sporingen for min del. Sendte mail og stilte noen spørsmål rundt dette, skal poste om jeg får svar. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det er ikke verre enn at du ringer eller stikker innom og spør. Hvis du følger med på sporinga vil du jo lære hvor lang tid det vanligvis tar og kan beregne f.eks. at den burde være der lørdag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå