elwapo Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei. Jeg bor i trondheim og lurer på hvor jeg kan finne en forhandler hvor jeg kan dra å titte på en Smart 4 ? Noen som vet om det finnes en forhandler for det i Trondheim ? Det er kanskje Mercedez som styrer dette ? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei. Jeg bor i trondheim og lurer på hvor jeg kan finne en forhandler hvor jeg kan dra å titte på en Smart 4 ? Noen som vet om det finnes en forhandler for det i Trondheim ? Det er kanskje Mercedez som styrer dette ? GOOGLE - Din beste venn.... Det tok meg kortere tid å google fram dette svaret, enn jeg sansynligvis ville brukt på å legge inn spørsmålet her på forumet. Her vil du se at det er fire steder i Norge, og da ikke i Trondheim. http://www.smart.com/-snm-0135035552-12394...restSmartCenter Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Takk:) Jeg fant det jeg også, men ikke med en gang, da overså jeg det.. litt teit side det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå