Evial Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg bestilte en linje av nextgentel og fikk en mail av dem i dag, hvor di vil ha 998 kr mere for å installere linjen. Av tekniske årsaker viser det seg at det må utføres en omkobling av din linje for at vi skal kunne levere bredbånd til deg. Dette vil beløpe seg til kr. 998.- og er ikke inkludert i etableringsprisen. Dersom du er villig til å betale denne omkostningen, ber vi om din bekreftelse på dette, og vi vil fortsette med bestillingen. er det noen som har hørt om dette før og kan forklare meg hva di mener med en omkobling. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg ville ha sjekket om dette også gjelder andre leverandører, og om så er tilfellet, så hadde jeg kjørt på med NGT, uten tvil. Hva og hvorfor er det kanskje lettest å spørre NGT om?! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det sitter mest sannsynelig noe abonnentutstyr på linja di,en bf eller en digital 2 kanal,da må det en manuell linjeutbedring til.Å det koster penger Lenke til kommentar
Evial Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 ny maile fra NGT I forbindelse med sjekk av linjen, har vi konstatert at det kan være mangel på kapasitet via ordinær forbindelse. Vi prøver imidlertid å levere linjen via en annen løsning, som vil fungere like godt. Endringen kan dessverre forsinke leveransen noe. Jeg er ennå ung så jeg kan vell vente litt lenger. linjen jeg har bestilt er DELTA (2048/640) pr. mnd. Kr. 598,- bindings tid 1 år. ikke værst selv om jeg får en merkontnad på 998 kr. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 En kamerat av meg hadde samme problemet Lenke til kommentar
MikanII Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 . linjen jeg har bestilt er DELTA (2048/640) pr. mnd. Kr. 598,- bindings tid 1 år. ikke værst selv om jeg får en merkontnad på 998 kr Koster vel litt mere vel?? Er det ikke ca. 900 spenn pr.mnd for Delta? Lenke til kommentar
Evial Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 har en liten rabatt på den linjen. hvis jeg får linja da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå