Dreamhacker Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg har skjønt det slik at jeg kan koble en PS3 til PC-skjermen via HDMI -> DVI, da skjermen min støtter HDCP. Det jeg fremdeles lurer på da er lyd; hvilke tilkoblingsmuligheter har man på en PS3? Er det mini-jack utgang på den, slik at jeg kan koble den direkte til høytalersettet til PC'en? Hvis ikke, hvordan får jeg lyd-ut fra den? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du bruker enten den optiske lydutgangen eller multi-A/V-utgangen (lyd/bildekabelen som følger med). Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Høyttalerne mine har kun 3.5 jack inn, finnes det overgang fra optisk til 3.5 jack? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Blir enklere og billigere å bruke den originale AV-kabelen og overgang fra RCA(phono) til jack. Endret 21. juni 2009 av sedsberg Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Okay, da prøver jeg det. Takk for hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå