taKenzZz Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei! Finst det nokon mal for koss ein helst bør skrive nynorsk på universitetet? Får eg nytte "koss" i staden for "korleis", "korfor" for "kvifor" osv? Finst det ein mal for noko slikt på nettet? Er det nokon regel om -a & -e infinitiv osv? Eg har nett bytta til nynorsk og er litt bekymra for koss ein helst bør skrive godt nok. Eg skal gå historie i år, og høgst sannsynleg nordisk neste år. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Normale rettskrivningsnormer inkl side/klamme-former skulle jeg tro er mer en tilstrekkelig. Lenke til kommentar
taKenzZz Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Normale rettskrivningsnormer inkl side/klamme-former skulle jeg tro er mer en tilstrekkelig. Vil det seie at eg kan skrive akkurat som eg gjer no? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg ser ingen grunn til hvorfor ikke. De fleste fag på universitetsnivå dreier seg ikke om rettskriving. Så lenge ikke skriver som en gris og klarer å uttrykke deg skriftlig på en god måte holder dette. Små feil blir normalt oversett, men vær på vakt for å skrive for konservativt nynorsk. Det kan slå dårlig ut dersom de som retter/vurderer ikke forstår. Lenke til kommentar
9E2 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) I offisiell nynorsk er nemneform på -e og -a jamstelte og kløyvd nemneform (kaste, vera) er sideform/klammeform. Vel du skriva «kasta», må du òg skriva «vera». Vel du skriva «kaste», hev du eit val millom «vere» som hovudform og «vera» som sideform. Altso, «vera» er hovudform når du ogso skriv «kasta», men sideform når du skriv «kaste». Når det gjeld «korleis», stend dette i ordboki til UiO: korleis [hoss el. hossen el. koss]. Korfor er jamstelt med kvifor. Endret 21. juni 2009 av 9E2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå