Gå til innhold

Nynorsk på universitetet

taKenzZz

Anbefalte innlegg

Hei!

Finst det nokon mal for koss ein helst bør skrive nynorsk på universitetet? Får eg nytte "koss" i staden for "korleis", "korfor" for "kvifor" osv? Finst det ein mal for noko slikt på nettet? Er det nokon regel om -a & -e infinitiv osv? Eg har nett bytta til nynorsk og er litt bekymra for koss ein helst bør skrive godt nok.

Eg skal gå historie i år, og høgst sannsynleg nordisk neste år.

Mvh

Ragnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ingen grunn til hvorfor ikke.

De fleste fag på universitetsnivå dreier seg ikke om rettskriving. Så lenge ikke skriver som en gris og klarer å uttrykke deg skriftlig på en god måte holder dette. Små feil blir normalt oversett, men vær på vakt for å skrive for konservativt nynorsk. Det kan slå dårlig ut dersom de som retter/vurderer ikke forstår.

Lenke til kommentar

I offisiell nynorsk er nemneform på -e og -a jamstelte og kløyvd nemneform (kaste, vera) er sideform/klammeform. Vel du skriva «kasta», må du òg skriva «vera». Vel du skriva «kaste», hev du eit val millom «vere» som hovudform og «vera» som sideform. Altso, «vera» er hovudform når du ogso skriv «kasta», men sideform når du skriv «kaste».

Når det gjeld «korleis», stend dette i ordboki til UiO: korleis [hoss el. hossen el. koss]. Korfor er jamstelt med kvifor.

Endret av 9E2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...