Betenkt Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) I går sølte jeg et glass Solo på mitt Logitech G15. Tørket av over og under, og fungerte en stund, men nå har enkelte taster sluttet å virke, og noen er litt seige å trykke xP Tror dere at det går bra å skylde med kaldt, rent vann og tørke i to uker, slik jeg pleier å gjøre i slike tilfeller, men i dette tilfellet er jeg litt redd for skjermen å¨G15, og annen tech som antageligvis må være inni der. Går det bra hvis jeg bare skylder tastene, eller er det andre metoder jeg kan bruke, eller burde jeg bare kaste det og bestille et nytt..? Endret 21. juni 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Skru det fra hverandre. Under tastaturet er det ca 10-15 skruer du kan løsne, så tar du av dekselet og tar alt fra hverandre. Kan være lurt å ta bilder av hvordan det ser ut og hva som er festet til hva. Når du har plukket det fra hverandre så vasker du hver enkelt del med teknisk sprit(Isopropanol kjøper du på Jernvare butikker som f.eks Jernia eller Biltema). Bruk godt med teknisk sprit så du får det inn i alle kriker og kroker der brusen kan ha satt seg, men vær forsiktig med skjermen da denne kan ta skade av spriten. Når du har fjernet all brusen så lar du det tørke en dag eller 2, skru det så sammen og test. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Takk. Da prøver jeg det. Evt. andre tips tas fortsatt imot med takk, da selvfølgelig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå