King_Canute Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei, jeg har tenkt på å kjøpe meg denne, og i den forbindelse så lurer jeg på hva slags program kan jeg bruke til en slik GPS mottaker? GPS mottakeren skal være til en bil pc. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Kan en administrator slette dette emne? Siden ingen har klart å hjelpe meg, har jeg valgt å gå via andre forum og fått svar. THE END! Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Tør jeg spørre hva slags program du kom frem til? Har funnet frem den gamle GPS-en fra Sony Ericsson P1i-telefonen jeg hadde før, og jeg tenkte å koble den via BT til en bærbar jeg har liggende. ATM så er "TomTom Navigator 7.450 with Scandinavia Maps v715.1689" på vei ned gjennom helt lovlige kanaler, og tenkte å prøve å bruke det. Noe liknende du kom fram til? EDIT: Bruker nå microsoft autoroute, og det funker faktisk veldig bra! Endret 19. juli 2009 av vonLime Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hiver meg på denne jeg også. Jeg vil gjerne bruke garmin sine kart på pc med samme type gps som trådstarter. Noen som har en grei løsning på dette? Jeg mener å ha sett på nett i et eller annet forum at det fungerer men hukommelsen er fremdeles på ferie.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå