BonoU2 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ser det er mye lovord rundt Fable 2 her på forumet, men jeg har ikke spilt 1'ern, og føler dermed at det blir "feil" å gå rett på nummer 2. Er Fable 1 å anbefale? Jeg digger Mass Effect, mye pga "snakke-systemet", at man kan velge selv hva man sier og sånt . Er det noe ala det? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ser det er mye lovord rundt Fable 2 her på forumet, men jeg har ikke spilt 1'ern, og føler dermed at det blir "feil" å gå rett på nummer 2. Er Fable 1 å anbefale? Jeg digger Mass Effect, mye pga "snakke-systemet", at man kan velge selv hva man sier og sånt . Er det noe ala det? du kan trygt gå rett på 2'ern, de har ingen direkte sammenheng. fable 2 er magisk, 1'a er ikke all verdens etter min mening. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 nop, jeg mener det samme, hadde ikke skadet meg og spart de hundrelappene på eneren for den var ikke allverdens syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå