Gå til innhold

Dine gjerrige opplevelser

jokki

Anbefalte innlegg

Alle her har sikkert en kompis, ett familiemedlem eller en bekjent som til tider kan være litt gjerrig eller gnien som andre kaller det.Prøver å spare vær eneste krone der det er mulig. Tenkte vi alle sammen kunne fortelle litt historier om dette her.

Kan begynne selv,

Arrangerte klassefest og hadde vel en 20 stykker hos meg, alle drakk rikelig og ene karen som kom hadde med seg en helflaske med sprit. Dagen etterpå så jeg i kjøleskapet og det var kanskje 2/10 igjen av den. Yes, litt sprit sammen med en del andre gosaker i kjøleskapet mitt tenkte jeg. Uansett senere på dagen kom karen innom og henta spriten sin. Greit nokk om det var naboen min eller noe, men han bodde 15 min i fra med bil hver vei. For det første synes jeg det er rimelig gjerrig og hente spriten sin som man ikke har drukket opp, noe bør man få igjen for å arrangere festen. I tilleg var det lite lurt å bruke mer i bensin/bompenger enn det spriten kostet. Kan nevne at jeg tror jeg eller endte opp med omtrent 2 liter gjenglemt sprit og rundt 30 øl/rusbrus eller noe :D Hadde vel og merke brukt 2 flasker sprit selv til å lage spritgele, men det var lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nesten mer gjerrig i å det hele tatt tenke over en slik sak, dro han rett hjem igjen? Slo han av en prat?

Jeg har/hadde en i klassen som skrev ned gjeldsliste, jeg skyldte han 12kr for en brus, ble mast på i 3 dager... Samme karen gikk og kjøpte 12 0.5l Pepsi Max til 6kr på tilbud, bærte de 1km til skolen, og solgte de for 10kr.. Alt fra Vg3.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...