bjornarj Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei jeg fatter ikke hvem sine øyne jeg skal bruke på Rectal scanneren på andre oppdraget i splinter cell. Er det forresten noen som vet hvor jeg kan få tak i løsningen(hva som skal gjøres på alle brettene)? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei jeg fatter ikke hvem sine øyne jeg skal bruke på Rectal scanneren freudian slip? Lenke til kommentar
blackops Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 løsning på alle brettene kan du lett finne på www.gamefaqs.com Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 rectal-scanner.. ser det for meg Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 "From the bottom, grab the guy near the computer and hide his body. Use the computer to trigger a radio from Lambert. A Colonel is on his way down to the computer you're at; hide in the darkness until he arrives. Grab him from his seat and drag him to the retinal scanner. Force him to use it, thus not only opening the door but deactivating the laser grid in the courtyard. Spiffy. Shoot out the camera and head through the doors." Burde hjelpe deg litt Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 rectal-scanner.. ser det for meg hadde vært en spennende ting de kunne lagt til i splinter cell 2 kanskje? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 til forfatteren av posten, siden det er noen som kommenterer det, og OM du ikke vet det, så heter det retinel scanner (er ikke helt sikker med stavelsen) men du ser forskjellen.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 til forfatteren av posten, siden det er noen som kommenterer det, og OM du ikke vet det, så heter det retinel scanner (er ikke helt sikker med stavelsen) men du ser forskjellen.... HIHIHI... jeg ler meg skallete Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 retinal, ikke retinel. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 psilo er ute med den endelige rettepennen igjen, hehe... kunne du ikke latt barna leve i håpet om å få se en rectal-scanner, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå