Killswitch Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) På torsdag kjente jeg plutselig en svak smerte ca 10 cm ovenfor høyre kne, helt på siden av låret. Det var ingen nevneverdig smerte, så fortsatte de siste 500 meterne av runda jeg var igang med, hvor smerten gradvis økte, og da jeg stoppet hadde jeg vondt i hele lårmuskelaturen fra tidligere nevnte sted og 6 - 10 cm høyere opp. Smerten ga seg etter noen minutters hvile, men av frykt for skade avbrøt jeg videre trening. Kjennes nå og da, selv når jeg er i ro, men gåing eller sykling påvirker det overhodet ikke. Løper ikke på asfalt, kun skogsstier eller grusveier og har greie heldempa sko. Har løpt en runde på 4,6 km siden begynnelsen av mai 2 ganger pr uke, men begynte mye roligere enn dette fra begynnelsen av april. Noen som er i stand til å tolke dette og kanskje fortelle hva det er \ kan være? Gir det en ukes ro fremover før jeg tør driste meg ut på en liten tur igjen. Om det da fortsatt oppleves smerter, bør jeg da oppsøke lege eller bare gi det mer ro? Endret 21. juni 2009 av Killswitch Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 at du har vondt i låret, det kan grunnes Ankelen, Kneet, eller Hoften. (da lårmuskelen sitter fast i sener via kneet, ned til ankelen, og på samme vis opp til hoften. skader på ankel/hofte/kne vil da kunne påvirke lårmusklen) oppsøk fysioterapaut/lege har du slatters? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Slatters har jeg ikke ihvertfall... Drøyer nok med lege osv til over helga, kan jo være alt fra strekk til betent sene. Tar det ihvertfall med ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå