Gå til innhold

BK: Tunnelsyn på sola

Anbefalte innlegg

Slenger inn et bilde til siden det har blitt en dag siden sist og jeg ikke har postet så mye i det siste :!:

Dette bildet har jeg sendt inn til en lokal fotokonkurranse med "sommer" som tema.

Enkelt og greit tatt midt inni den eneste tunnelen vi har i kommunen vår, midt på natta og sola har akkurat passert tunnelåpninga.

Tok endel bilder her, med mitt noget begrensede 18-55mm som jeg har tatt 9000 bilder med nå :roll:

Hadde endel problemer med lensflare på enkelte av bildene , men ikke så mye med dette.

Ikke overeksponert såvidt jeg kunne se. Hadde dessverre glemt stativet hjemme, så det ble håndholdt nede i veien. Prøvde å sentrere meg i veien, og lage en viss linje...

post-179066-1245541510_thumb.jpg

Exif;

1/90 sekund lukker

f/9.5

ISO 100

55mm brennvidde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler vel at du kunne croppa det litt i underkant, og bredda det en liten tanke.

Ellers var førsteintrykket "dritfett bilde" :-)

Edit: Så på flickersiden din... Bildet som ligger der er bedre enn det du har her :-)

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Takker så meget for deres meninger :thumbup:

Den brede versjonen på Flickr var jeg i tvil om var bedre eller dårligere, men ser jo at det er delte meninger om dette, så det er jo bra!

Har kuttet litt på sidene her, eller dvs, fra originalen har jeg kuttet MYE :!:

Bedre?

post-179066-1245584286_thumb.jpg

Kan for ordens skyld og for de som ikke har Flickr-konto legge ved den brede, ucroppa i siden-versjonen :cool:

post-179066-1245584338_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...