Larsenio Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Slenger inn et bilde til siden det har blitt en dag siden sist og jeg ikke har postet så mye i det siste :!: Dette bildet har jeg sendt inn til en lokal fotokonkurranse med "sommer" som tema. Enkelt og greit tatt midt inni den eneste tunnelen vi har i kommunen vår, midt på natta og sola har akkurat passert tunnelåpninga. Tok endel bilder her, med mitt noget begrensede 18-55mm som jeg har tatt 9000 bilder med nå Hadde endel problemer med lensflare på enkelte av bildene , men ikke så mye med dette. Ikke overeksponert såvidt jeg kunne se. Hadde dessverre glemt stativet hjemme, så det ble håndholdt nede i veien. Prøvde å sentrere meg i veien, og lage en viss linje... Exif; 1/90 sekund lukker f/9.5 ISO 100 55mm brennvidde Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Føler vel at du kunne croppa det litt i underkant, og bredda det en liten tanke. Ellers var førsteintrykket "dritfett bilde" :-) Edit: Så på flickersiden din... Bildet som ligger der er bedre enn det du har her :-) Endret 20. juni 2009 av Patience Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg synest utsnittet fungerte bra i høyden jeg, ettersom solrefleksjonen gikk så langt ned på bilde. Ellers føler jeg du kunne tatt litt, ikke mye, men litt på kantene. Et knall stilig bilde Larsenio Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Takker så meget for deres meninger Den brede versjonen på Flickr var jeg i tvil om var bedre eller dårligere, men ser jo at det er delte meninger om dette, så det er jo bra! Har kuttet litt på sidene her, eller dvs, fra originalen har jeg kuttet MYE :!: Bedre? Kan for ordens skyld og for de som ikke har Flickr-konto legge ved den brede, ucroppa i siden-versjonen Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg synest det var et knall bra bilde, synest også bilde ble bedre med den lille klippingen. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Takk! Er det flere som har noen slags synspunkter mon tro? Lenke til kommentar
SASv2 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Takk! Er det flere som har noen slags synspunkter mon tro? Veldig fint bilde *ny bakgrunn*. Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Takk! Er det flere som har noen slags synspunkter mon tro? Klarer ikke å finne noe som kunne gjort dette bedre. Strålende stemningsfullt bilde, under vanskelige lys og eksponeringsforhold synes jeg Lenke til kommentar
myrk Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Knall tøfft bildet. Den ucroppa versjonen var best i mine øyne Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 SASv2, McCabre og myrk; tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå