kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Tatt med et Canon Digital IXUS 800 IS på toppen av Dalsnuten. Byen i bakgrunnen er Stavanger, og personen er meg. Hva er bra og hva er bad? Selv likte jeg veldig godt vinkelen, stillingen jeg sitter i og fargen på himmelen. Endret 20. juni 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Synes det er et trivelig bilde. Bra at du fikk med dybdeperspektivet med deg sjøl og dalbunnen ved siden av. Kanskje det er litt mye himmel her ? Jeg tror jeg ville prøvd å lage en versjon som er nærmere på personen, har mindre himmel og litt mer lavland Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Takk for inspill. Lekse lært i dag: Ta bilder av mer enn det du trenger for så å croppe senere. Endret 20. juni 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Synest bilde ble for mørkt. Synest også det ble litt mye himmel her, så prøv å beskjær bilde litt i topp Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Mitt forslag -Rettet opp horisonten -Croppet toppen -Fjernet nammenammen du smatter på -Mer lys -Mer farge -Bedre sort nivå --m.m. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Wow, det ble en god del bedre, ja! Er det bra med "balanse" på sånne bilder, slik at det er like mye meg (eller noe annet) som det er himmel? Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Neida det går ikke på det, men i dette tilfelle ble det for mye himmel, noe som er uinteressant i bildet ditt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Åja, slik ja. Jeg er ganske minimalistisk av meg, det er sikkert derfor. Klarte forresten å ødelegge kameraet til mamma og pappa, som bildet ble tatt med. Slapp å betale dog, og nå skal jeg snart handle meg speilrefleks. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du må tenke slik; hva er det som er mest storslått? deg, eller landskapet? Hva manger? Jo landskapet. Det er det du ser utover, og dermed er det temaet. Hadde du vært en puppemodell derimot, så hadde vi ikke merka landskapet så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå