Runningback Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei godtfolk Jeg behøver litt hjelp, har satt meg selv i ei lita knipe nå. Jeg har bestilt et spill der jeg trodde det var post oppkrav, men istede så fikk jeg en giro. Varen jeg bestilte vil jeg ikke min mor skal vite at jeg kjøpte så det er utelukket at hun betaler giro`en. Jeg lurer på om det er mulig å betale en giro/faktura i banken når jeg er 16 år? Eller om det er mulig å flytte penger hvis jeg betaler inn kontant til banken til en annen konto? Lenke til kommentar
nls Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er ikke noe problem det, gå i din egen bank for å få minst mulig gebyr, koster vel en 30-40kr å betale giro over skranke om dagen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Så det er ingen aldersgrense på å betale en giro i banken ? Lenke til kommentar
nls Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 nei du kan dog ikke trekke en giro av en sparekonto eller lignende da du ikke er myndig. Men betale kontant eller fra brukskonto er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå