haukland Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei. Har nå tenkt å begynne å spille fotball igjen, etter 4 års pause. Det eneste som bekymrer meg er den fysiske formen min. Har trikset en del og spilt fotball med kompisene mine i det siste, men ikke noe seriøst. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan trene meg opp? På forhånd takk Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hmm. Vel alltid godt med en jogge tur. Det er også bra å spille for gøy. I tillegg får du bedre balfølelse av det. Mer har ikke jeg på hodet slash tunga Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 For å trene beina dine godt, pluss den kondisen kan du prøve å jogge lett opp et fjell. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Spill mye fotball, så kommer det andre. Jeg ville bare spilt med kompiser utenom treningene. Det viktigeste er bare at du ikke faller ut på spilleforståelse og teknikk, resten kommer snikende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå