Daron Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har nettop fått meg en ny skjerm.. Fin skjerm til en billig penge.. Men jeg tror den er ødelagt, ellers så er det meg som ikke har funnet en instillning.. Man kan rett og slett ikke slå skjermen helt av uten å trekke ut strømmen.. Istedenfor en svart skjerm ved hvilemodus, eller helt avslått blir skjermen helt hvit istedenfor.. Er forsåvidt ikke et strot problem, men er litt redd for leveltiden til skjermen hvis den aldri slår seg helt av.. Noen som har vært ute for det problemet? Håper at jeg ikke må sende den i retur.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Min skjerm står bare og blinker, ved mindre jeg trykker den av på knappen. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Den tok kvelden helt nå.. Varte hele 4 timer fra jeg fikk den.. Man får hva man betaler for regner jeg med.. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Garantisak, dette er DOA (Dead on Arrival) så du får ny skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå