Kaldvann Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har kjøpt meg en 97modell Polo, men det er ingen form for anlegg i den. Jeg har lyst på cd-spiller med mini-jack inngang, men utenom det vil jeg ha det så billig som mulig så da lurer jeg på: 1: Trenger jeg noen overganger for tilkobling av cd-spiller? 2: Trenger jeg noen "ramme" til å feste cd-spilleren i? 3. Kan jeg f.eks. ha denne: http://www.netonnet.no/index.asp?iid=122851 Takker for all hjelp =) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 1. Ja, du trenger en ISO-overgang. (Vet ikke hvilken som passer tho, men sjekk litt her. 2. Ramme følger med spilleren, men som oftest kan man også feste den i originalrammen som sitter i bilen fra før. 3. Ja, så lenge spilleren du har i bilen din nå er 1-din (samme standard). Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 1. Ja, du trenger en ISO-overgang. (Vet ikke hvilken som passer tho, men sjekk litt her.2. Ramme følger med spilleren, men som oftest kan man også feste den i originalrammen som sitter i bilen fra før. 3. Ja, så lenge spilleren du har i bilen din nå er 1-din (samme standard). 1. Takk, skal sjekke. 2. Jeg trenger ikke noen "plastikkramme/pyntelist" rundt spilleren? ser ut som at det dekselet som er der nå er større en en vanlig cd-spiller 3. 1-din? Hva er det? Har somsagt ingen spiller i bilen nå. Er bare et svart deksel med en liten VW logo på. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ok, men 1-din betyr at det opptar en plass, 2-din er dobbelt så stort, er nok 1-din du har. Plastramme følger også med spiller... Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Ok, men 1-din betyr at det opptar en plass, 2-din er dobbelt så stort, er nok 1-din du har. Plastramme følger også med spiller... Takker og bukker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå