Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sliter med å få satt i linser på øyene, så kom med noen teknikker som funker. Gjerne noen teknikker på hvordan man tar dem ut i samme slengen også. Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Les igjennom dette: http://www.hansson.oslo.no/index.php?modul...m=6&lang=no Gode tips for hvordan du kan ta ut/sette inn linsene Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 "Start alltid med høyre linse først." I alle dager, hvorfor det? Jeg måtte endre teknikk da jeg byttet linsemerke (med "gamlemåten" min gled de ikke lenger naturlig på plass). Mulig du bare må eksperimentere litt - til slutt ser du hvordan du oppnår suksess ved hvert forsøk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Tråden er stengt som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 21. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg