sveian Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har søkt på forumet men finner ikke løsning på mitt problem som er å kjøre spill fra min ViritualDrive. Har kjøpt et spill som er kopibeskyttet med "SafeDisc V2". Brukte CloneCD til en bacup for "just in case". Men er det noen som kan gi meg en kakeoppskrift på vordan jeg får kjørt spillet fra ViritualDrive? Presiserer at det kun er til innvortes bruk. På forhånd takk :wink: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 så vidt jeg forstår er ikke virtual drive en egen cdrom? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Høyreklikk på din virtuelle drive - mount - velg imaget av cden. Nå tror PCen at du har i CDen, og du kan bruke den som en vanlig CDrom. Genial funksjon Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 heisann jeg bruker ett programm som heter daemon tools den husker hvilken cd som står inne i den selv etter jeg restarter det gjør ikke clone cd Lenke til kommentar
sveian Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Problemet er at jei får meldinga : "Please insert the correct CD-ROM, selekt OK and restart application" Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Se om det ligger en crack på cd-en. (Kjøpt og kjøpt ) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hehe. Tvilsomt at det er en crack på en backup av en Original CD han har kjøpt Lenke til kommentar
sveian Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Selvfølgelig ligger det ikke en crack på min orginale CD og da heller ikke på min backup. Croyfer sa eg kunne loade et image av CDen, dette forstår eg ikke helt. Trodde VirtualDrive bruker VCDfile og ikke imagefil ? Va menes med mount ? Jei kan ikke så mye om data men når en ting iriterer meg så prøver jei å finne en løsning. Jei ser sikker ikke skogen for bare tær og så var det dette med teskjeia da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå