Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen lager en konstant pipelyd og det kommer ikke noe bilde på skjem! Trenger hjelp?

Anbefalte innlegg

Nybygd maskin med 50/50 nye deler og deler fra en annen maskin.

AMD Phenom II X4 955 Black Edition

Asus M4N78 PRO, Socket-AM2+/AM3

Silver Power PSU, 600W 120mm fan +

Gainward GeForce 8800GT 1GB GDDR3,

Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4

Pcen surrer og går, men ikkeno enkelt pip når den starter. Istedet er det ett langt og konstant pip. Er heller ikkeno bilde fra hverken DVI-kontakten på hovedkortet eller skjermkort.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke noen pipe koder i manualen din,er det bare et langt pip som aldri slutter?

Har du dobbelt sjekket alt av tilkoblinger,strøm og signal,husket 4 pins til cpu.

Jeg har dårlig erfaring med den rammen du bruker,er det den gamle 2.2volt,eller den nye 2.0volt,har du en link til den.Har du prøvd en og en ram brikke i forskjellige slotter?

Hk må også ha bios 0615 eller nyere til den cpu'en CPU Support.Model Number : N50 > N50-AS031C N50-123456 N50-234567 SpecificationsCPU AMD AM3/AM2+/AM2 ;Phenom™II /Athlon™II /Phenom™ / Athlon™ /Sempron™ Processors

Endret av ask99
Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Det er mange her på forumet,som har dårlig erfaring med de brikkene,jeg ville prøvd noen andre DDR2 pc5300-pc8500,før jeg hadde feilsøkt noe videre.

Spytter bare inn i tråden at det kan mye virke som om de brikkene nå har tatt kvelden hos meg også.. har bestilt nye så ser vi hva som skjer, kommer tilbake med konklusjonen :)

mvh Kenneth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...